استاندار کرمانشاه:

همه دستگاه های استان برنامه ایجاد اشتغال برای جوانان را ارائه دهند

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۷:۴۵
کد خبر: ۸۴۵۰۳۰
همه دستگاه های استان برنامه ایجاد اشتغال برای جوانان را ارائه دهند
استاندار کرمانشاه یکی از وظایف اصلی دستگاه های مختلف را ایجاد اشتغال برای جوانان دانست و تاکید کرد: همه دستگاه ها باید برنامه های خود را در این زمینه ارایه دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  امروز یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، حوزه فرهنگ و اقتصاد را به عنوان دو چالش جدی کشور مطرح نمودند. رهبر معظم انقلاب به درستی، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان را به عنوان یک راهکار مناسب برای مقابله با این دو چالش معرفی کرده‌اند.

بازوند گفت: رهبر معظم انقلاب سال 98 را سال رونق تولید نامگذاری کرده‌اند، در راستای تحقق این مهم باید زمینه و بستر آشنایی جوانان با حوزه تولید فراهم شود تا آن ها از نزدیک با واحدهای صنعتی و تولیدی و نحوه فعالیت مرزهای تجاری و بازرگانی آشنا شوند.

استاندار کرمانشاه در ادامه یکی از وظایف اصلی دستگاه های مختلف را ایجاد اشتغال برای جوانان دانست و تاکید کرد: همه دستگاه ها باید برنامه های خود را در این زمینه ارایه دهند. فعالیت سازمان های مردم نهاد در زمینه ترمیم آسیب های روحی و روانی ناشی از زلزله بسیار قابل تقدیر است و در زلزله های گذشته کمتر به این بُعد توجه شده است.

هوشنگ بازوند در پایان گفت: مدیریت ارشد استان از سازمان های مردم نهادی که به رونق تولید کمک کنند؛ حمایت می کند و زمینه مشارکت آن ها در طرح های بزرگی مانند طرح گرمسیری را فراهم می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز