افزایش ۱۰۰ درصدی جمع آوری زکات در استان

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۲:۵۷
کد خبر: ۸۴۵۲۲۵
افزایش ۱۰۰ درصدی جمع آوری زکات در استان
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال ۹۶ در استان حدود پنج میلیارد ریال زکات فطریه جمع آوری شد که این میزان در سال ۹۷ به بیش از ۱۰میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد کاظم نظری بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای زکات استان گفت: بهترین کانال برای جمع آوری زکات مؤسسات خیریه و نهادهای حمایتی هستند.

وی بیان داشت: افزایش ۱۰۰ درصدی پرداخت زکات در سال ۹۷ نسبت به ۹۶ در استان نشان از باورهای دینی و اعتماد و اطمینان به نهادهای حمایتی و مؤسسات خیریه در رساندن آن به مستحق واقعی است.

نظری تصریح کرد: باید در جمع آوری مطلوب زکات فطریه توسط مؤسسات خیریه در استان تمرکز و هماهنگی لازم وجود داشته باشد.

وی افزود: در جمع آوری زکات و تقسیم آن باید میان عوامل شورای زکات و مؤسسات و نهادهای حمایتی هماهنگی‌های لازم وجود داشته تا زکات به دست نیازمندان واقعی برسد

نظری اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای جمع آوری زکات است و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نیروی انتظامی در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه روحانیت در ترویج و فرهنگی سازی زکات نقش مهمی دارد، گفت: شورای زکات در برنامه ریزی و مؤسسات و نهادهای خیریه در جمع آوری و صدا و سیما نیز در تبلیغ و اطلاع رسانی برای مشارکت مردم بسیار مؤثر هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز