رییس ستاد انتخابات استان البرز:

انتخابات؛نماد پویایی نظام سیاسی کشور است

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۴:۳۸
کد خبر: ۸۴۵۶۲۳
انتخابات؛نماد پویایی نظام سیاسی کشور است
​معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رییس ستاد انتخابات استان البرز،« انتخابات» را مظهر و نماد پویایی نظام سیاسی کشور عنوان کرد و رسانه مسئول و متعهد را ضامن تحکیم و پایداری نظام قلمداد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «دکتر سعید ناجی»  با اشاره به آغاز فعالیت ستاد انتخابات استان اظهار داشت: «انتخابات»، نماد پویایی نظام سیاسی کشور است و رسانه ها میتوانند با نقش آفرینی مثبت و توجه به منافع ملی و عمومی کشور در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه کمیته های مختلف در ستاد انتخابات استان البرز شکل گرفته اند، افزود: کمیته امنیتی – استعلامات و دبیرخانه، فعالیت رسمی خود را در استان البرز آغاز کرده اند.

رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: انتخابات نماد پویایی و نشاط نظام سیاسی  کشور بشمار می رود و جوهره نظام مردم سالار نیز حضور و مشارکت مردم در مقاطع مختلف است.

**نگاه ویژه به بهبود آسیب های اجتماعی خواهیم داشت

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در بخش دیگری با اشاره به محوری ترین برنامه های خود در حوزه اجتماعی نیز گفت: در قبال همه دغدغه ها و محرومیت ها مسئول هستیم و باید تلاش کنیم با همگرایی در حوزه های مختلف و زمینه های خاص در صدد رفع رجوع کمبودها و محرومیت ها گام برداریم.

وی با تأکید بر لزوم زدودن آسیب های اجتماعی ازچهره شهرها خاطرنشان کرد: این معضل بعنوان یکی از دغدغه ها در حوزه مسایل اجتماعی همواره قابل توجه بوده و هست و نباید از آن غافل شویم. تمامی مدیران دستگاه های اجرایی هم که تصورشان بر این است وظیفه ذاتی و تعریف شده ای در این زمینه ندارند، باید خود را موظف بدانند که در این حوزه نیز فعال باشند.

دکتر ناجی اضافه کرد: در این رابطه نگاه ویژه ای به شهرداری ها و حوزه های شهر و روستا دارم و با تدوین مصوبات لازم، تلاش خواهیم کرد تا بخشی از دغدغه های استان و تأکیدات مقام معظم رهبری را در بحث بهبود آسیب های اجتماعی مرتفع نماییم.

سرپرست فرمانداری شهرستان کرج، ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه، حفظ ارزش ها و دستاوردهای ایرانی - اسلامی و تحکیم بنیان خانواده را از جمله مولفه های مهم در کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

**مشمولینی که قصد کاندیداتوری انتخابات مجلس را دارند تا 16 خردادماه باید استعفا دهند

رییس ستاد انتخابات استان با این پیش مقدمه مروری اجمالی نیز به برنامه های ستاد انتخابات در استان داشت و با اشاره به شکل گیری ستاد انتخابات استان البرز و تعیین مسئولین در کمیته های مربوطه گفت: ستاد انتخابات استان البرز فعالیت رسمی خود را از دهم اردیبهشت ماه آغاز نموده است.

دکترناجی آخرین مهلت استعفای مدیران را دهم تا شانزدهم خردادماه اعلام کرد و افزود: باتوجه به این که مرحله ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز دهم آذرماه آغاز و تا شانزدهم  آذرماه ادامه خواهد داشت و کاندیداهای مشمول ماده 29 انتخابات باید شش ماه زودتر از زمان ثبت نام استعفا دهند؛ مدیران و مسئولان مشمول ماده 29 انتخابات که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند می بایست حداکثر دهم تا شانزدهم خردادماه از مسئولیت های خود استعفادهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز همچنین با قدردانی از فعالیت خبرگزاری فارس در کنار سایر خبرگزاری ها و مطبوعات استان در اطلاع رسانی رویدادهای مهم استان گفت: خبرگزاری فارس در کشور توانسته بیشترین تأثیرگذاری را در فضای رسانه ای بر عهده بگیرد.

** رسانه مسئول و متعهد ضامن تحکیم و پایداری نظام است

وی در محور دیگری با اشاره به نقش رسانه مسئول و متعهد تصریح کرد: نگاه مسئولانه زمینه ساز تزریق روحیه امیدواری در جامعه و تحکیم بخش در پایداری نظام بشمار می رود.

دکتر ناجی همچنین مشارکت فعالانه رسانه ها در بازتاب خدمات دولت را نیز موجب دلگرمی مسئولان دانست و افزود: این امر موجب می شود تا مدیران نیز با قوت و قدرت بیشتر به مردم خدمت رسانی کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود تا همه ی رسانه های فعال در مسیر حق طلبی، اخلاق مداری و حرّیت و آزادگی بنحوی قلم بزنند تا شاهد فضای بانشاط و موثر و پویا و اخلاق مند باشیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز