پلمب دو قصابی در کرمانشاه / شهروندان تخلفات بهداشتی را به ۱۵۱۲ گزارش دهند

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۹:۴۶
کد خبر: ۸۴۷۳۹۵
پلمب دو قصابی در کرمانشاه / شهروندان تخلفات بهداشتی را به ۱۵۱۲ گزارش دهند
2 واحد قصابی به علت تهیه و توزیع گوشت غیربهد اشتی پلمب و حدود هزار و 200 کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته از چرخه مصرف خارج شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، ایرج کاکایی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای وظایف کنترلی و نظارتی اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان در سطح شهر و به منظور حفظ سلامت عمومی و غذایی شهروندان، 2 واحد قصابی به علت تهیه و توزیع گوشت غیربهد اشتی پلمب و حدود هزار و 200 کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته از چرخه مصرف خارج شد.

او ادامه داد: در راستای وظایف ذاتی دامپزشکی و با رویکرد پیشگیرانه، بازرسین این اداره از یک کارخانه سوسیس و کالباس در شهرک صنعتی به جهت اهمیت موضوع (تضمین کیفیت و سلامت موادغذای با منشا دامی) بازدید به عمل آوردند و حدود هزار و 200 کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ غیربهداشتی کشف، ضبط و معدوم سازی شد و تذکرات لازم در خصوص بهداشت و حفظ سلامت خانواده به متصدیان واحدهای مورد نظر ارائه گردید.

کاکایی گفت: شهروندان باید هنگام خرید گوشت قرمز به مهر دامپزشکی روی لاشه و برچسب مشخصات الصاق ‌شده روی آن دقت کنند. برای حفظ سلامت خانواده و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های خطرناک مشترک بین انسان و دام از خرید گوشت قرمز در مکان‌های غیر مجاز و افراد متفرقه خودداری شود.

سرپرست اداره دامپزشکی کرمانشاه در پایان از شهروندان درخواست کرد؛ درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی با سامانه سراسری استانی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 مراتب را به اطلاع این اداره برسانند تا این اداره در کمترین زمان ممکن رسیدگی نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز