فرماندار جدید شهرستان قزوین:

بسترسازی برای برگزاری انتخابات قانونمند در الویت است

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۴:۳۲
کد خبر: ۸۴۷۴۰۵
بسترسازی برای برگزاری انتخابات قانونمند در الویت است
محمد شفیعی گفت: هویت بخشی به جایگاه فرمانداری، بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی قانون مند توأم با آرامش و پیگیری اجرای طرح‌های اقتصادی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد شفیعی فرماندار جدید شهرستان قزوین در جلسه شورای اداری استان قزوین که با حضور زاهدی استاندار، فرخزاد معاون عمرانی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قاسمی دادستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران در استانداری قزوین برگزار شد؛ اظهارکرد: یکی از اولویت‌های ما در دوره جدید مسئولیت هویت بخشی به جایگاه فرمانداری است تا کارها شتاب گرفته و عملیاتی شود.

وی افزود: با ورود به فضای انتخابات یکی از مسائل مهم ایجاد آرامش و بستر سازی برای برگزاری قانون مند انتخابات در شهرستان است که تلاش می‌کنیم در راستای مأموریت‌های خود حرکت کنیم.

شفیعی تصریح کرد: شهرستان قزوین در انتخابات جایگاه ویژه ای دارد و با تعیین ۷۵۰ شعبه حدود دو سوم شعب انتخاباتی استان در این شهرستان دایر می‌شود تا حوزه‌های انتخابیه قزوین، البرز و آبیک را پوشش دهد لذا در این راستا مسئولیت سنگینی داریم که باید به خوبی آن را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار نفر در ردیف مجریان انتخابات هستند که باید ریل گذاری لازم و مناسب را برای انجام امور محوله انجام دهیم.

فرماندار جدید قزوین در ادامه بیان کرد: تقویت نشاط اجتماعی، توجه به ظرفیت بانوان و جوانان از دیگر اولویت‌های ما در فرمانداری قزوین است و امیدواریم با همکاری همه ادارات و مسئولان بتوانیم در رسیدن به هدف موفق باشیم.

شفیعی گفت: برای جذب اعتبارات عمرانی تا شهریور ماه فرصت داریم و از مدیران شهرستان انتظار داریم برای هماهنگی آمادگی لازم را داشته باشند تا از برنامه عقب نمانیم.

فرماندار جدید شهرستان قزوین شفافیت را لازمه اعتماد سازی دانست و اظهار داشت: بر اساس قانون باید دارایی مسئولان مورد رصد قرار گیرد و همه چیز شفاف شود لذا در این زمینه پیشگام شده و بزودی لیست دارایی خود و خانواده ام را به مسئولان دستگاه قضایی اعلام خواهم کرد تا همه بدانند شفاف هستم و برای خدمت آمده‌ام.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز