رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

فرهنگسرای شب های مهربانی در قزوین آغاز بکار کرد

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۳:۳۳
کد خبر: ۸۴۷۵۰۱
فرهنگسرای شب های مهربانی در قزوین آغاز بکار کرد
محمد درافشانی گفت: فرهنگسرای شب های مهربانی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در پیاده راه فرهنگی میدان آزادی قزوین با استقبال شهروندان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین رویکرد فرهنگسرای شب های مهربانی، ارائه تولیدات و محصولات صنایع دستی و خانگی زنان سرپرست خانوار برشمرد و گفت: زنان سرپرست خانوار می توانند ضمن عرضه محصولات خود به شهروندان؛ جایگاهی جهت فروش صنایع خود ایجاد کنند و همچنین به صورت چهره به چهره با علاقه مندان رشته های مختلف هنری ملاقات داشته باشند تا زمینه کارآفرینی آنان نیز فراهم شود.

درافشانی با اشاره به برپایی 17 غرفه توسط زنان سرپرست خانوار افزود: زنان سرپرست خانوار در این غرفه ها محصولات خانگی و صنایع دستی شان را عرضه و به فروش می رسانند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین سه غرفه در حوزه سلامت عمومی و معنوی و همچنین غرفه های چکاب نیز در فرهنگسرای شب های مهربانی دایر می باشد.

وی برپایی استیج با حضور مجریان هنرمندان توانمند شهر قزوین، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و حضور حافظان قرآن از دیگر بخش های فرهنگسرای شبهای مهربانی برشمرد که به منظور ایجاد نشاط معنوی برگزار می شود.

این مسئول همچنین از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) همزمان با 30 اردیبهشت ماه در  فرهنگسرای شب های مهربانی خبر داد و گفت: اجرای برنامه های مفرح فرهنگی همراه با نورافشانی از بخش های این جشن بزرگ خواهد بود.

وی در پایان افزود: فرهنگسرای شب های مهربانی تا 30 اردیبهشت ماه در پیاده راه فرهنگی میدان آزادی جهت حضور و  بازدید شهروندان دایر است.

شهرداری (2)

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز