بهرام آقاخانی خبرداد :

تجهیز مدارس اردبیل در ایام تابستان به وسایل ورزشی

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۸:۳۳
کد خبر: ۸۴۷۷۹۹
تجهیز مدارس اردبیل در ایام تابستان به وسایل ورزشی
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : مدارس استان اردبیل در ایام تابستان جهت غنی سازی اوقات فراغت و ترغیب کودکان و مادران به ورزش به وسایل ورزشی تجهیز می شوند

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی بااعلام این خبر اظهار کرد : جهت پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین ترغیب کودکان و مادران به ورزش در نظر داریم در صورت همکاری آموزش و پرورش مدارس استان را به وسایل ورزشی تجهیز کنیم .

وی افزود: در جهت توسعه ورزش بین کودکان و همچنین ترغیب مادران به ورزش ، مدارس استان را به وسایل ورزشی تجهیز می کنیم تا مادران درکنار فرزندان خود به ورزش بپردازند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بابیان اینکه ترویج شادی و نشاط بین دانش آموزان در اولویت است ادامه داد: این تجهیزات ورزشی شامل شطرنج ، تنیس روی میز ، دارات است که برای توزیع در همه مدارس استان در اختیار مدیریت آموزش و پروش در شهرستانهای استان قرار می گیرد.
آقاخانی بابیان اینکه آغاز فصل تابستان، دغدغه والدین دانش آموزان برای غنی سازی اوقات فراغت و برنامه ریزی مناسب برای کودکان و نوجوانانشان دوچندان می شود افزود: هدف از غنی سازی اوقات فراغت تامین سلامت روحی و روانی دانش آموزان است.
وی ادامه داد : اگر فضای ورزشی مناسب باشد بدون شک کودکان و خانواده ها هم به سمت ورزش می روند که باید با استفاده از امکانات موجود فضای آموزش را برای دانش آموزان با نشاط فراهم کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به توسعه ورزش همگانی در سطح استان اردبیل اضافه کرد: در این راستا ایستگاه های ورزش همگانی را جهت ترغیب مردم به ورزش افزایش دادیم.
آقاخانی گفت: درسال جاری 3 ایستگاه را به مجموع 9 ایستگاه صبحگاهی و عصرگاهی اضافه کردیم که درحال حاضر 13 ایستگاه ورزش صیحگاهی وعصرگاهی دراختیار همشهریان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز