رییس هیئت انجمن های ورزشی لرستان:

ضرورت قانونمند شدن باشگاه های بازی های الکترونیک/ضرورت پیگیری ثبت و فعالیت سایت های پروازی در دلفان

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۸:۲۵
کد خبر: ۸۴۷۹۰۳
ضرورت  قانونمند شدن باشگاه های بازی های الکترونیک/ضرورت پیگیری ثبت و فعالیت سایت های پروازی در  دلفان
"مهدی سلاطی" بر ضرورت افزایش بیمه های ورزشی، قانونمند شدن باشگاه های بازی های الکترونیک و ...بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سلاطی در  نشست هم اندیشی  با رئیس و مسول کمیته فرهنگی  شهرستان دلفان با تاکیدبر ضرورت افزایش بیمه های ورزشی، قانونمند شدن باشگاه های بازی های الکترونیک ،اظهار کرد: در این دیدار که در مورخ بیست و ششم اردیبهشت ماه 98  در محل دفتر_هیات  انجمن های ورزشی استان برگزار شد، با میلاد صحرایی رییس  هیات انجمن های ورزشی شهرستان دلفان و دکتر مردانی مسول کمیته فرهنگی این شهرستان در خصوص شاخص های عملکردی، وضعیت رشته های ورزشی و ...گفتگو شد.

او با اشاره به ضرورت افزایش بیمه ورزشی هیات شهرستان ، تصریح کرد : یکی از مهمترین شاخص های عملکردی هیات شهرستان و استان ،افزایش تعداد بیمه شدگان است که در این زمینه باید هیات شهرستان، بیشتر فعالیت نمایند.

سلاطی  بر ضرورت پیگیری ثبت و فعالیت سایت های پروازی در شهرستان دلفان به عنوان یکی از شهرستان های پرجاذبه در زمینه ورزش های هوایی ،تاکید کرد و گفت: باید تلاش ها در این زمینه افزایش یابد و زمینه برای توسعه هرچه بیشتر این رشته مهیج و پرطرفدار در سطح استان و شهرستان دلفان فراهم گردد.

او  ضمن تاکید بر ضرورت قانونمند شدن فعالیت باشگاه های بازی های الکترونیک در سطح شهرستان نیز خاطر نشان کرد: رشته بازی های الکترونیک از جمله رشته هایی است که در شهرستان دلفان از قابلیت رشد و توسعه مطلوب برخورردار است و لازم است که فعالیت باشگاه های بازی های الکترونیک در این راستا هم قانونمند شود.

سلاطی  ادامه داد: نظر به قابلیت های شهرستان دلفان در زمینه رشته های رزمی و هماهنگی های صورت گرفته ، مسابقات استانی ساواته در این شهرستان برگزار می شود.

رییس هیئت انجمن های ورزشی لرستان  ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط رییس و اعضای هیات انجمن های ورزشی شهرستان دلفان ،بیان کرد: روند رو به رشد و مطلوبی در فعالیت هیات انجمن های ورزشی دلفان ، مشاهده می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز