‍ به مناسب روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات انجام گرفت ؛

تجلیل از کارکنان حوزه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۱:۳۹
کد خبر: ۸۴۷۹۴۶
تجلیل از کارکنان حوزه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از مدیران ادارات شهرستانها و روسای هیاتهای ورزشی خواستار تجلیل و تقدیر روابط عمومی های حوزه خودشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به بهانه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات از کارکنان روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان  به نمایندگی از دیگر روابط عمومی ها قدردانی و تجلیل کرد.

علی یاور عزیزپور در دیدار صمیمی با کارکنان حوزه روابط عمومی گفت:گستردگی جامعه هدف در حوزه ورزش و جوانان نیاز به روابط عمومی پویا،توانا، با دانش و تجربیات مفید برای تعامل و ارتباط مستمر با جامعه هدف را بر جسته تر می کند.

او افزود: تنویر افکار عمومی از ضروریات است لذا روابط عمومی باید ضمن اطلاع رسانی دقیق و ارتباط دوسویه و کارآمد با جامعه هدف، در معرفی دستاورد ها و خدمات صورت گرفته دستگاه متبوع تاثیر بسزایی داشته باشد.

در پایان این دیدار دکتر عزیزپور ضمن تشکر از عملکرد قابل قبول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان از زحمات زینب فیضی و امین احمدپور کارکنان حوزه روابط عمومی  به نمایندگی از دیگران روابط عمومی های زیر مجموعه دستگاه با اهداء لوح سپاس تجلیل کرد.

مدیرکل باارسال نامه مکتوب از روسای ادارات شهرستانها و روسای هیاتهای ورزشی خواست تا هرچه سریعتر با اهدا لوح سپاس از زحمات روابط عمومی های خود هم تقدیر و هم تجلیل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز