در مراسم تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مطرح شد :

اطلاع رسانی به موقع و درست نیازمند روابط عمومی قوی در ادارات است

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۱:۲۲
کد خبر: ۸۴۸۴۲۵
جمال پیله ور در آیین تجلیل از مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : اطلاع رسانی به موقع ، دقیق و درست اخبار ادارات نیازمند روابط عمومی قوی است.

به گزارش برنا،طی مراسمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی از بتول حسین زاده مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ونیما حسن زاده روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با حضور عبدلی معاون ورزشی ، شاه حسینیان مسئول امور بانوان و سایر کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل تجلیل کرد .

دراین مراسم جمال پیله ور بااشاره اینکه روابط عمومی ها در حال حاضر جایگاه خبر و اطلاع رسانی از اهمیت ویژه ای در جامعه برخوردار است افزود: اطلاع رسانی به موقع ، دقیق و درست اخبار ادارات نیازمند روابط عمومی قوی است که خوشبختانه روابط عمومی اداره کل استان اردبیل طبق آمارها از روابط عمومی های برتر و فعال ادارات استان است .
وی افزود:در صورتی که روابط عمومی ها در ادارات کار خود را به نحوه احسن انجام ندهند کارها و اقدامات آن اداره پشت پرده می ماند بنابراین نقش روابط عمومی ها در این امر هم بسیار مهم است .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد : روابط عمومی ها باید با فعالان رسانه تعامل داشته باشد تا اطلاع رسانی ها به نحوه احسن صورت گیرد.
درادامه این جلسه بتول حسین زاده روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با ابراز رضایت از روابط عمومی شهرستان های استان گفت : با اینکه نظارت بر شهرستان ها اماکن پذیر نیست ولی خبرهای ارسالی در تمامی حوزه های از شهرستان ها با دقت و سرعت تمام فرستاده می شود.
حسین زاده افزود: تلاش می کنیم خبرها را در کمترین سرعت انتشار دهیم و درکنار تولید خبر در افزایش مشارکت مردم در امر ورزش و گرایش همشهریان برای ورزش هم تلاش می کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز