با حضور مسئولان استانی؛

۳ طرح عمرانی و خدماتی در شهرداری محمدیه افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۰:۳۰
کد خبر: ۸۴۸۴۶۶
۳ طرح عمرانی و خدماتی در شهرداری محمدیه افتتاح شد
با حضور مسئولان استانی؛ 3 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در شهرداری محمدیه به بهربرداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیین افتتاح مسیر دسترسی مجتمع مسکونی هنزا و بازار صنعتگران به کمربندی شهید بابایی شهر محمدیه با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین، فرماندار شهرستان البرز، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

"مریم نخستین" شهردار محمدیه در این مراسم اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی شهروندان ساکن در مجتمع مسکونی هنزا نداشتن راه دسترسی به خیابان و مرکز شهر بود که در این زمینه شهرداری ورود کرد و تمام مشکلاتی که مربوط به مدیریت شهرداری بود بررسی و با حمایت دستگاه قضا و شورا برطرف شد و راه دسترسی این مجتمع مسکونی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 250میلیون ریال در مدت دو ماه احداث شده است.

نخستین گفت: هدف از ایجاد پروژه مسیر دسترسی ساکنان مجتمع مسکونی هنزا و بازار صنعتگران ایجاد رفاه و آسایش و همچنین دسترسی بیش از ۴۰۰ خانوار ساکن این منطقه و کسبه بازار صنعتگران به مرکز شهر بود که با اجرای این پروژه شهروندان می‌توانند به سهولت به مرکز شهر تردد کنند.

وی در ادامه به افتتاح وضوخانه گلزار شهدای گمنام‌شهر محمدیه هم اشاره کرد و یادآورشد: پروژه وضوخانه شهدای گمنام بر اساس درخواست مردم بخصوص خانواده‌های شهدا در دستور کار قرار گرفت که این پروژه هم در فضایی به مساحت ۶۰ متر مربع با ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

نخستین به پروژه آب نمای مرکز تجاری مسجد جامع شهر هم اشاره کرد و گفت: پروژه آب نمای بازار روز مسجد جامع شهر محمدیه نیز با درخواست مردم بخصوص اصناف این بازار در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت و در طرحی زیبا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان ساخته شد و به بهره برداری رسید.

شهردار محمدیه همچنین از افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در عید فطر توسط شهرداری محمدیه خبر داد و افزود: پروژه‌های خوبی در راستای نیاز شهروندان و مجموعه شهری در اولویت قرار دارد و بزودی شاهد کلنگ زنی و افتتاح آنها در آخر ماه مبارک رمضان خواهیم بود.

وی بیان کرد: در راستای تحقق بودجه سال ۹۸ سعی شده در عوارض افزایش نداشته باشیم و از محل ساخت و ساز در منطقه هفت و ناحیه شهری مهرگان ورود کنیم تا در سال رونق تولید هم به اشتغال کمک شود و هم درآمد پایدار شهرداری در این حوزه تقویت شود.

شهرداری محمدیه2

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز