"ابزارسازان" از تیمداری در بسکتبال کرمانشاه انصراف داد

کرمانشاه در سوپرلیگ بسکتبال کشور حضور می یابد؟

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰:۲۵
کد خبر: ۸۴۸۷۷۲
کرمانشاه در سوپرلیگ بسکتبال  کشور حضور می یابد؟
دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه گفت: هیات بسکتبال استان مصمم است امسال یک تیم از کرمانشاه را راهی مسابقات سوپرلیگ و یا لیگ دسته اول بسکتبال کشور کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، بهنام بنی عامریان دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه گفت: سال گذشته تیم بسکتبال کرمانشاه با حمایت های مالی شرکت ابزارسازان و هیات بسکتبال توانست با درخشش در مسابقات لیگ دسته اول به جایگاه سوم دست پیدا کند، اما از آنجایی که تیم ما عملکرد خوبی از خود نشان داده بود با وجود اینکه تنها تیم های اول و دوم مجوز صعود به سوپرلیگ را گرفته بوند از مسئولان فدراسیون خواستیم تا مجوز حضور در سوپر لیگ را به تیم کرمانشاه نیز بدهند که مورد موافقت قرار گرفت.

بنی عامریان گفت: برای رفع این مشکلات و بررسی موانع حضور تیم کرمانشاه در مسابقات سوپرلیگ دو مرتبه از مسئولان شرکت ابزارسازان درخواست کردیم تا نشستی مشترک داشته باشیم که بار اول دعوت را نپذیرفتند و در نشستی که پس ازدعوت دوم برگزار شد نمایندگان شرکت ابزارسازان اعلام کردند که دیگر در بسکتبال کرمانشاه تیمداری نخواهند کرد.

او ادامه داد: با وجود انصراف شرکت ابزارسازان، هیات بسکتبال استان مصمم است امسال نیز یک تیم از کرمانشاه را راهی مسابقات سوپرلیگ و یا لیگ دسته اول بسکتبال کشور کند، در این راستا رایزنی هایی با مسئولین استان و واحدهای صنعتی که مدیران علاقمند به ورزش داشته باشند را در دستور کار قرار داده ایم.

دبیرهیات بسکتبال کرمانشاه: باتوجه به اینکه حضور در سوپرلیگ بسکتبال حداقل یک تا 1.5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، لذا اگر نتوانیم منبعی را برای تامین این هزینه پیدا کنیم، دوباره در مسابقات لیگ دسته اول حضور پیدا خواهیم کرد. اگر بتوانیم برای حضور در سوپرلیگ حامی مالی پیدا کنیم، زیرساخت های برگزاری مسابقات در سوپرلیگ را نیز باید در کرمانشاه فراهم کنیم که مدیرکل ورزش و جوانان استان در این رابطه قول همکاری داده اند.  همچنین در مسابقات سال گذشته هیچکدام از بازیکنان بجز یک نفر و حتی سرمربی نیز قرارداد مالی با تیم نداشتند، قطعا برای امسال اگر بخواهیم جذب بازیکن داشته باشیم باید قرارداد ببندیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز