عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ؛

نگاه روابط عمومی‌ها با خبرنگاران تغییر کند

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۲:۲۷
کد خبر: ۸۴۹۳۶۴
نگاه روابط عمومی‌ها با خبرنگاران  تغییر کند
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: روابط‌عمومی‌ها نباید در تعامل با رسانه‌ها گزینشی عمل کنند.

به گزارش برنا از اراک ،  سید مهدی مقدسی در نشست مشترک مدیران روابط عمومی و رسانه‌های استان مرکزی با اشاره به در هم‌آمیختگی کار خبرنگاران و روابط عمومی‌ها بیان کرد: نوع نگاه روابط عمومی‌ها با خبرنگاران باید تغییر کند، نباید با ابزارهای گزینشی با رسانه‌ها تعامل داشته باشند و در ارتباطات از ظرفیت تمامی رسانه‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود که مدیران روابط عمومی‌ها، مدیران کل، مدیران عامل شرکت‌ها اخبار درست را در بهترین زمان ارائه کنند. گاهی مدیران اثرگذاری روابط عمومی را نمی‌دانند، امروز عصر ارتباطات است، اثرگذاری و اثربخشی منوط به شکل‌گیری ارتباطات و معرفی درست یک مجموعه است، این امر نقاط قوت و ضعف، امیدآفرینی و ارزش لازم را برای یک اداره و سازمان به همراه خواهد داشت.

مقدسی افزود: روابط عمومی‌ها باید به جایگاه واقعی خود بازگردند و همه رسانه‌ها را با یک دید بنگرند. اینکه در سخت‌ترین شرایط از ناامیدی در جامعه جلوگیری شود، جای قدردانی دارند و مجموعه رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها باید در این راستا کوشا باشند.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی اضافه کرد: پس از ماه مبارک رمضان میزبان هیات رییسه روابط‌عمومی‌های استان در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز