غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه فردا با حضور مسئولین

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۳:۰۶
کد خبر: ۸۴۹۴۱۱
غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه فردا با حضور مسئولین
جلسه تشریح برنامه های روز جهانی قدس، گرامیداشت یاد و خاطره رحلت حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت روز سوم خرداد پیش از ظهر امروز در سالن جلسات تدبیر استانداری با حضور مسئولین ذیربط برگزاری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، مدیرکل اجتماعی، فرهنگی استانداری کرمانشاه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهارداشت:شهدای گرانقدر کشورمان دین بزرگی به گردن ما دارند، یاد و خاطره همه آن عزیزان را گرامی می داریم.

علیرضا گودرزی افزود: عملیات های غرور آفرین رزمندگان در تاریخ انقلاب ما ثبت شده است، بزرگداشت یاد و خاطره این عزیزان همیشه سرفراز و مراسم غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه فردا پنج شنبه به همت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به شرایط خاص امسال در کشورمان تاکیدکرد: شرکت مردم در روز جهانی قدس به کوری چشم دشمنان کشورمان بایستی با شکوه تر از سالهای گذشته باشد.

گودرزی خطاب به مسئولین حاضر گفت: شش دستگاه متولی 40 عکس و40 خاطره در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بودند که هنوز عکسها را به ما انعکاس نداده اند.

او از متولیان این امر خواست نسبت به انعکاس عکسها و خاطرات انقلاب اقدامات لازم را سریعا انجام دهند.

در ادامه حجت الاسلام هادی عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: ما خانواده های شهدا و ایثارگران را برای مراسمات ذکر شده بسیج میکنیم، از شما خواستارم شعار های خاص، روان  و بدون حاشیه و هدفمند امسال در مراسمات هماهنگی شود .

عسگری با اشاره به برپایی نمایشگاه حوزه هنری در این ایام تاکیدکرد: برگزاری این نمایشگاه برای جوانان میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.

در ادامه جلسه فضل الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه از برگزاری جلسه فوق العاده برای سه مراسم ذکر شده در خرداد ماه امسال خبرداد و گفت: شنبه آینده در سالن جلسات فرمانداری جلسه فوق با حضور مسئولین ذیربط برگزار می شود.

رنجبر نیز خواستار هماهنگی سردادن شعار های کوتاه و متناسب با مراسمات امسال شد.

ابراهیم الهی تبار، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه خرداد ماه را برای ایران ماه حماسه و حادثه عنوان کرد و گفت: سوم خرداد سالروز شیرین ترین پیروزی حماسه ما در جنگ تحمیلی بود.

الهی تبار افزود: 14خرداد درد ناکترین از خبر رادیو رحلت معمار کبیر انقلاب به گوش ما رسید. و 15 خرداد روزی که که امام خمینی(ره) سکانداری انقلاب را رسما به عهده گرفت و امت هم به دنبال آن آمدند، این روزها لحظه های تاریخی برای ملت ما است.

انتهای پیام/ر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز