نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس:

نگاه متوازن به همه رشته‌های ورزشی از نقاط قوت وزیر ورزش و جوانان است

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۸:۰۶:۰۳
کد خبر: ۸۴۹۷۹۸
نگاه متوازن به همه رشته‌های ورزشی از نقاط قوت وزیر ورزش و جوانان است
دکتر بهمنی با بیان این که ورزش و جوانان در این دوره رشد و توسعه قابل توجهی داشته است، نگاه متوازن به تمام رشته های ورزشی را از نقاط قوت وزیر ورزش و جوانان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ دکتر بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ضمن اعلام حمایت از عملکرد وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: دکتر سلطانی فر از وزرای موفق این دولت هستند و به طور کلی کمتر شاهد نقاط منفی در عملکرد ایشان هستیم.

وی افزود: نگاه متوازن به تمامی رشته های ورزشی را می توان به خوبی در دوره وزیر فعلی ورزش و جوانان مشهود دانست که این مهم یکی از نقاط قوت سلطانی فر است.

بهمنی ادامه داد: یکی از مطالبات دیرینه ای که سازمانهای مردم نهاد جوانان از سالهای گذشته داشتند موضوع تفکیک حوزه جوانان از حوزه ورزش بود که این مسئله در دوره ی دکتر سلطانی فر با جدیت پیگیری و دنبال شد و به احتمال بسیار زیاد بزودی به ثمر نیز خواهد نشست.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دوره موفقیت های قابل توجهی در ورزش کشور داشته ایم و وزیر ورزش و جوانان کاملا نسبت به حوزه ی ورزش و جوانان اشراف و تخصص دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز