در ستاد ساماندهی امور جوانان دورود ،مطرح شد:

لزوم پیگیری های لازم برای در اختیار قرار دادن خانه جوان‌/برون سپاری فعالیت دستگاه ها به جوانان و سمن ها

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۶:۳۰
کد خبر: ۸۵۰۳۷۵
لزوم پیگیری های لازم برای در اختیار قرار دادن خانه جوان‌/برون سپاری فعالیت دستگاه ها به جوانان و سمن ها
دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان دورود با موضوع هماهنگی و تعامل بین اعضاء و سازمان های مردم نهاد تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دورود با موضوع هماهنگی و تعامل بین اعضاء و سازمان های مردم نهاد برگزارشد.

 رییس ورزش وجوانان دورود در این جلسه  خواستار حضور مستمر اعضاء در این جلسات شد و جلسه فوق را ادامه جلسه گذشته مبنی بر برگزاری جلسه تعاملی بین دستگاه های عضو و موسسات سطح شهرستان دانست.

محمود رحمتی به ابلاغ مصوبات شورای عالی جوانان مبنی بر افزایش سن جوانی از میانگین 15 تا 29 به 18 تا 35  اشاره کرد وافزود:  جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان از ده جلسه به شش جلسه کاهش یافته است.

او ضمن اشاره به اهمیت حوزه ی جوانان و سازمان های مردم نهاد از نمایندگان سمن های حاضر درخواست  کرد تا خواسته ها و پیشنهاد های لازم را با اعضای ستاد در میان بگذارند.‌

همچنین  هادی بوالحسنی مدیر سازمان مردم نهاد آل یاسین ضمن قدردانی از مجموعه ورزش و جوانان و ریاست این مجموعه به جهت بازدید از این موسسه در هفته ی جوان، با بیان اینکه این موسسه  دارای حدود 2 هزار و 700 عضو می باشد از علی یاور عزیز پور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان به جهت اهمیت دادن به امور جوانان و سمن های مربوطه تقدیر کرد و و پویایی جوانان را در برون سپاری فعالیت دستگاه ها به جوانان و سمن ها دانست.

حامد خلیلی، مدیر و نماینده سازمان مردم نهاد گردشگران حامی طبیعت ضمن اشاره به افزایش تعداد سمن های کل کشور از 200 سمن به 2 هزار و 600 سمن در دوره دولت تدبیر و امید، سهم لرستان را کمتر از 25سازمان اعلام داشت که این امر را نشان دهنده ی ضریب کم‌ این سازمان ها در استفاده از این ظرفیت ها دانست.

او از مدیران مربوطه درخواست کرد تا با‌ پیگیری های لازم نسبت به در اختیار قرار دادن خانه جوان‌ همچون سایر شهرستان ها تلاش و پیگیری های لازم را مبذول نمایند تا جوانان مکانی را جهت فعالیت های خود جوش داشته باشند.

محمد علی معین رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان دورودنیز ضمن اشاره به تاریخچه ی انجمن خوشنویسی ایران و تاسیس انجمن خوشنویسی دورود در سال هزار و سیصد و هفتاد و چهار، خواستار بسط و گسترش فعالیت های خوشنویسی در ارگان ها بویژه معرفی هر چه بیشتر خوشنویسی در آموزش و پرورش شد.

اصغر حاجیوند مدیر موسسه ی تلاءلو رویش و امید نیز عدم همکاری برخی از ادارات در ارتباط با امور لازم و ضروری و همچنین نبود تفاهم نامه همکاری ادارات جهت اجرایی شدن برخی از وظایف محوله را از عوامل بازدارنده در رشد سمن ها دانست.

منصور ترکیان تبار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود اهمیت دادن به حوزه ی جوانان را رسالت کلیه ی ادارات در تعامل با جوانان دانست و  خواستار همکاری و تعامل با سازمان های مردم نهاد شهرستان شد.

محمد صحرایی ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن برشمردن اقداماتی که در گذشته توسط این سازمان صورت گرفته، در حوزه ی مربوطه آمادگی آن اداره را جهت تعامل و همکاری با سمن ها و موسسات سطح شهرستان اعلام کردند.

وجیه اله زندی فر، ریاست اداره ی آموزش و پرورش  دورود بیان اینکه اداره  آموزش و پرورش از ورود نیروهای سایر نهاد ها و موسسات جهت انجام برنامه ها‌ منع شده است، مهمترین رسالت این دستگاه را تنها در یادگیری و آموزش دروس دانش آموزان دانست.

علیرضا غیاثوند ریاست مرکز فنی و حرفه ای از در اختیار قرار دادن سالن ها و محل برگزاری کلاس ها و برگزاری دوره ها به عنوان یکی از اعضای این ستاد یاد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز