با موضوع اوقات فراغت و ارائه گزارش هفته جوانان برگزار شد

اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بیله سوار در سال ۹۸

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۵:۰۸
کد خبر: ۸۵۰۸۳۰
اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بیله سوار در سال ۹۸
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بیله سوار با موضوع اوقات فراغت و ارائه گزارش هفته جوانان برگزار شد

به گزارش برنا،اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بیله سوار در سال 98 به ریاست قبادی فرماندار شهرستان بیله سوار و با حضور مهرآور سرپرست اداره ورزش و جوانان و دیگر دستگاههای عضو ستاد با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای نشست مهرآور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان به ارائه گزارش برنامه های هفته جوان پرداخت و سپس با اشاره به دستور جلسه گفت: اوقات فراغت یکی از نیازهای اساسی انسان ها و مخصوصاً جوانان است وچگونگی گذراندن اوقات فراغت مانع از بزهکاری جوان شده و استفاده نادرست از آن می تواند سرنوشت جوانان را تهدید کند. بنابراین باید با برنامه ریزی هدفمند به پرکردن اوقات فراغت جوانان بپردازیم تامانع از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه شویم.
سرپرست اداره ورزش و جوانان بیله سوار برای هرگونه همکاری با ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اعلام آمادگی نمود و از ادارات عضو ستاد خواست تا گزارشی از برنامه های انجام گرفته ودردست اقدام برای اوقات فراغت جامعه هدف خود را جهت جمع بندی و درج بصورت بنر در سطح شهرستان ارائه کنند.
قبادی فرماندار شهرستان و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان در این جلسه به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان بصورت ماهانه و مستمر پیگیری جدی مصوبات و داشتن خروجی های مثمر ثمرواقع شدن جلسات ستاد در سال 98 تاکید کرد و گفت: جوانان سرمایه ها و پتانسیل های بسیار خوب و ارزشمند جامعه ما و نیازمند حمایت و توجه جدی مسئولان هستند.
فرماندار بیله سوار پیگیری جدی مشکلات و معضلات جوانان و چاره اندیشی در رفع مشکلات آنان را مورد تاکید قرار داد و همکاری و اهتمام ویژه کلیه اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی حاوی توانمندی ها و تخصص های جوانان شهرستان را خواستار شد.
فرماندار بیله سوار در این جلسه از تشکیل مجمع مشورتی جوانان و همچنین همایش بزرگ خیرین منطقه در شهرستان خبر داد و گفت همفکری و همراهی جوانان در زمینه های مدیریتی و اجرایی روند حل مشکلات را تسریع می بخشد.
قبادی افزود در طول تاریخ انقلاب اسلامی هرگاه مسئولیتی به جوانان سپرده شده، بهترین نتیجه را دربرداشته و امیدواریم با تشکیل این مجمع بستری برای رشد استعدادهای جوانان و تقویت روحیه مشارکت جمعی در بین جوانان شهرستان باشد و به رشد و توسعه شهرستان در تمامی جنبه ها کمک کنیم.
در ادامه جوانان حاضر در جلسه به نمایندگی از جوانان شهرستان پاره ای از مشکلات و مسائل خود را در حضور فرماندار شهرستان مطرح نمودند.
در حاشیه این جلسه به مناسبت هفته روابط عمومی ازکارشناسان روابط عمومی های فرمانداری و اداره ورزش و جوانان از طرف سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز