استاندار کردستان:

رسانه ها فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری کردستان را معرفی کنند

۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۰:۰۲
کد خبر: ۸۵۱۲۱۱
استاندار کردستان گفت: باید از ظرفیت رسانه های محلی، ملی و خارجی برای پوشش کنگره مشاهیر کرد و همچنین فرصت های سرمایه گذاری، گردشگری و اقتصادی استان استفاده شود.
به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در هشتمین جلسه شورای راهبردی کنگره مشاهیر کرد با بیان اینکه تلاش ها وفعالیت های شبانه روزی  مجریان کنگره مشاهیر کرد ارزشمند است افزود: همه تلاش وهمت خود را باید بکار بگیریم تا یک کنگره باشکوه و آبرومند برگزار شود.
 
استاندار کردستان علاوه بر میهمانان کرد کنگره ضروت حضور برخی چهره ها و مفاخر فرهنگ و هنر کشور را نیز یادآوری کرد و اظهار داشت: حضور چهره های علمی و فرهنگی شاخص کشور می تواند علاوه بر آشنایی موجبات تبادلات فرهنگی طرفین را نیز فراهم کند.
 
مرادنیا همچنین خواستار دعوت برخی چهره های سیاسی ایران و اقلیم کردستان عراق در کنگره مشاهیر کرد شد و گفت: سعی شود مقدمات حضور نخست وزیر اقلیم کردستان عراق، معاون وی، استانداران سلیمانیه و اربیل و وزرای نفت و خارجه کشورمان فراهم شود.
 
استاندار کردستان در ادامه سخنان خود استفاده از ظرفیت رسانه های محلی، ملی و خارجی برای پوشش هرچه بهتر کنگره را یادآوری کرد و افزود: لازم است با توجه به حضور گسترده رسانه ها فرصت های سرمایه گذاری، گردشگری و اقتصادی معرفی شود.
 
وی ادامه داد: افراد بسیاری وجود دارند که با فرصت های متنوع و گوناگون کردستان برای کار و سرمایه گذاری آشنا نیستند.
 
مرادنیا خاطر نشان کرد: ضرورت دارد علاوه بر حرمت کامل به میهمانان سعی شود از بروز هر حاشیه ای که اصل کار را زیر سوال ببرد جلوگیری شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز