معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

تسهیلات یارانه دار به واحد های تولیدی اختصاص می یابد

۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۹:۲۷
کد خبر: ۸۵۱۲۱۴
تسهیلات یارانه دار به واحد های تولیدی اختصاص می یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان از مصوب شدن 32 میلیارد تومان از محل کمک های فنی و اعتباری استانی به منظور تامین 8 درصد یارانه سود تسهیلات پرداختی در بخش های کشاورزی و صنعت خبر داد.

محمد حسین فیروزی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: مبلغ 320 میلیارد ریال از محل کمک های فنی و اعتباری استانی به منظور تامین هشت درصد یارانه سود تسهیلات پرداختی در بخش های کشاورزی و صنعت تعلق گرفته است.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان عنوان کرد: این اقدام در راستای حمایت از واحدهای تولیدی فعال استان، حفظ اشتغال موجود و همچنین تحقق شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری بر "رونق تولید" انجام گرفته است.

فیروزی در ادامه گفت: تاکنون 50 درصد از این اعتبارات تخصیص یافته و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده که از این مبلغ 10 میلیارد تومان به بخش صنعت و معدن و شش میلیارد تومان نیز به بخش کشاورزی تخصیص یافته است. 

او افزود: مبلغ تخصیص یافته، با سازوکار کمیته نظارت و تخصیص یارانه سود تسهیلات بانکی، به واحدهای تولیدی فعال و منطبق با سیاست های تولید و اشتغال پرداخت می شود.

فیروزی از فعالان تولید در حوزه های صنعت و کشاورزی استان که برای ادامه فعالیت، حفظ اشتغال موجود و یا ایجاد اشتغال جدید، نیازمند سرمایه در گردش هستند خواست، با مراجعه به دستگاه های ذیربط در اسرع وقت، تقاضای خود مبنی بر استفاده از این تسهیلات یارانه دار را مطرح نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز