استاندار خراسان رضوی:

پشتیبانی بازاریان در عرصه های مختلف انقلاب را فراموش نخواهیم کرد

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۶:۰۳
کد خبر: ۸۵۱۵۱۹
پشتیبانی بازاریان در عرصه های مختلف انقلاب را فراموش نخواهیم کرد
استاندار خراسان رضوی گفت: هیچ گاه پشتیبانی های اصناف در پدید آمدن انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را فراموش نخواهیم کرد؛ بازاریان جزئی از خانواده انقلاب هستند و وظیفه داریم که همه مسائل را با آن ها در میان بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی‌رضا رزم حسینی در دیدار جمعی از اعضای انجمن اسلامی اصناف و بازار مشهد، اظهار کرد: در دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل تحمیل جنگ هشت ساله و تلاش خصمانه منافقین برای ایجاد ناامنی در کشور، فرصت ها برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت از دست رفت.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس با اینکه همه کشورها بر علیه جمهوری اسلامی از صدام حمایت می کردند اما به برکت رهبری امام راحل(ره) و فداکاری رزمندگان، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی توسط دشمن تصرف نشد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مردم در روزهای نخست پس از پایان جنگ تحمیلی با شرایط سختی رو به رو بودند، تصریح کرد: پس از دوران دفاع مقدس شرایط برای ایجاد تحول و پیشرفت در کشورمان فراهم شد به طوریکه امروز بسیاری از زیرساخت ها در نقاط مختلف کشور فراهم و ایران به یکی از قدرت های منطقه ای و جهانی در بخش های مختلف از جمله پتروشیمی و فولاد تبدیل شده است.

وی بیان کرد: متاسفانه به رغم همه پیشرفت ها، در 4 دهه پس از انقلاب اسلامی موفق نشدیم که در راستای اصلاح نظام اداری کشور گام برداریم و در نتیجه آن ایران همواره در رتبه صد و بیستم جهان در حوزه کسب و کار قرار داشته و هیچ بهبودی در این زمینه حاصل نشده است.

رزم حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت انقلاب، از موقعیت ویژه ای در منطقه و جهان برخوردار است، خاطرنشان کرد: امروز ایران در بسیاری از کشورهای منطقه نفوذ کلام دارد و به همین دلیل آمریکایی ها جرأت حمله نظامی به کشورمان را ندارند.

وی گفت: در شرایط کنونی، اگر انسجام داخلی حفظ شود و همه زیر چتر ولایت فقیه فعالیت کنند، قطعا دشمن به خود اجازه نخواهد داد که در امور داخلی کشورمان دخالت کند.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه نظام اداری کشور فرسوده و بی خاصیت شده است، تصریح کرد: امروز همه ما در بی اعتماد شدن مردم نقش داشته ایم و باید مسئولیت کارمان را بپذیریم؛ برای اصلاح نظام اداری کشور باید جراحی سنگینی انجام گیرد که شاید چندان به صلاح نباشد اما می توان نهادهای مردمی را جایگزین دولت دیوان سالار کرد.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد که شرایط برای انشقاق گروه های مختلف فعال در کشور فراهم شود؛ هر کسی که شهروند جمهوری اسلامی ایران است باید به دور از دیدگاه های سیاسی و جناحی خود، برای دست یابی به پیشرفت و توسعه تلاش کند.

رزم حسینی با بیان اینکه بازاریان در همه صحنه های انقلاب نقش اساسی داشته اند، خاطرنشان کرد: هیچ گاه پشتیبانی های اصناف در پدید آمدن انقلاب و دوران دفاع مقدس را فراموش نخواهیم کرد؛ بازاریان جزئی از خانواده انقلاب هستند و وظیفه داریم که همه مسائل را با آن ها در میان بگذاریم.

*رزم‌حسینی استانداری پای کار است

رئیس انجمن اسلامی اصناف مشهد هم در این دیدار گفت: در برخی از ادارات و دستگاه های اجرایی موضوع تکریم ارباب رجوع مورد توجه قرار نمی گیرد درحالی که انتظار بر این است کار مردم در کمترین زمان ممکن حل و فصل شود. 

علی شمقدری خطاب به استاندار تاکید کرد: از شما درخواست داریم که در قالب بازدیدهای سرزده، نحوه رفتار کارمندان ادارات با اقشار مختلف مردم را بررسی و به مدیران و کارمندان متخلف تذکر دهید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آقای رزم حسینی استانداری پای کار است، افزود: اگر از دست بنده کاری برآید، در حد توانم در طرح های اقتصادی فرهنگی مشارکت خواهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز