رئیس فدراسیون بدنسازی کشور خبر داد:

ورود سازمان استاندارد کشور برای نظارت در باشگاه های بدنسازی/ لزوم داشتن زیربنای حداقل ۱۵۰ متری برای تاسیس باشگاه ها

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۰:۳۳
کد خبر: ۸۵۱۶۷۰
ورود سازمان استاندارد کشور برای نظارت در باشگاه های بدنسازی/ لزوم داشتن زیربنای حداقل ۱۵۰ متری برای تاسیس باشگاه ها
ناصر پورعلی فرد در حاشیه انتخاب رئیس هیئت ورزشی بدنسازی و پرورش اندام گلستان گفت: با پیشنهاد فدراسیون بدنسازی، سازمان استاندارد کشور به موضوع استاندارد سازی دستگاه ها در باشگاه های بدنسازی ورود پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا: ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی کشور در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم ریاست جدید هیئت بدنسازی گلستان بتواند در راستای ورزش کشور واستان وبراورده کردن انتظارات جوانان و اداره کل گام های موثری را بردارند.

وی از برگزاری مسابقات آزاد انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیایی به کشورچین  در صورت موافقت شورای برون مرزی و تامین اعتبارخبر داد.

پورعلی فرد ادامه داد: مسابقات دیگری بر اساس تقویم ورزشی در رشته های زیر مجموعه فدراسیون اعم از پاورلیفتینگ، قویترین مردان، مچ اندازی و پرورش اندام در استان های مختلف برگزار خواهد شد که مسابقات پاور به زودی به میزبانی خراسان رضوی برگزار میشود.

وی در رابطه با برگزاری کلاس های آموزشی اظهار کرد: این کلاس ها براساس نیاز استان ها برای اطلاع رسانی و آگاهی بیشتر برای باشگاه داران، مربیان و ورزشکاران بر اساس درخواست آنها برگزار خواهد شد.

وی در خصوص درخواست انصراف از امه لیلی ابراهیمی از دور انتخابات ریاست هیئت بدنسازی گلستان، بیان داشت: به دلیل اینکه رشته بدنسازی از لحاظ پوشش مغایر با ارزش های نظام جمهوری اسلامی است از این رو با توجه به پوشش ورزشکاران، یک خانم نمیتوانند در سالن مسابقات حضور پیدا کند.

رئیس فدراسیون بدنسازی کشور در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص نگرانی افراد در رابطه با تجویز داروهای بدنسازی در باشگاه های بدنسازی تصریح کرد: مجوز باشگاه ها از طریق کمیسیون ماده 5 ادارات کل صادر میشود و ناظر باشگاه ها اداره نظارت بر امور باشگاه های ادارات کل می باشد و سهم ما در صدور مجوز در خصوص بازدید از مسائل فنی باشگاه ها است اما در عین حال درصورتی که تخلف صورت بگیرد، موضوع را به ادارات کل، جهت رسیدگی ابلاغ خواهیم کرد.

پورعلی فرد در خصوص استاندارد سازی باشگاه ها گفت: با در نظر گرفتن حداقل 150 متر زیر بنا برای باشگاه ها و تخصیص دستگاه های قابل دسترس سعی شده است تا ورزشکاران بتوانند با حداقل امکانات به اهداف خود برسند.

رئیس فدراسیون بدنسازی کشور اضافه کرد: اخیرا با پیشنهاد فدراسیون بدنسازی، سازمان استاندارد کشور به این موضوع ورود پیدا کرده است تا با تشکیل یک کمیته و نظر کارشناسان استاندارد، نظارت ها را افزایش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز