جانمایی زمین بیمارستان جدید تایباد از اولویت های کاری ماست

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۳:۵۹
کد خبر: ۸۵۱۹۹۰
جانمایی زمین بیمارستان جدید تایباد از اولویت های کاری ماست
مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان تایباد با فرماندار جدید شهرستان در دفتر فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تایباد، محسن سیاح سرپرست فرمانداری شهرستان تایباد در این دیدار گفت: جانمایی زمین بیمارستان جدید تایباد از اولویت های کاری ما هست که در همین چند روز اول کاری دو مکان شناسایی شده که در صورت تایید فنی موقعیت مکانی زمین، بزودی روند واگذاری را آغاز خواهیم کرد.

فرماندار جدید شهرستان افزود: رایزنی با آستان قدس رضوی جهت احداث بیمارستان خصوصی با نگاه توریسم درمانی در نقطه مرزی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته که بزودی جلساتی با تولیت آستان قدس خواهیم داشت.

وی حوزه بهداشت و درمان را از حوزه های حائز اهمیت دانست و افزود: در این بخش به کمک نگاه مثبت و جهادی استاندار خراسان رضوی روند توسعه را سرعت خواهیم داد تا از دیوانسالاری و کاغذ بازی های اضافی فاصله بگیریم و با برنامه عملیاتی کارها را به جلو ببریم.

در این دیدار دکتر موسوی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارش مفصلی از این حوزه ارائه نمود و جهت اجرای صحیح و به موقع سیاست های ابلاغی دولت و همکاری با فرماندار جدید شهرستان اعلام آمادگی نمود.

در پایان این دیدار فرماندار شهرستان به کمپین ملی کنترل فشار خون پیوست و توسط دکتر موسوی مورد غربالگری فشار خون قرار گرفت و از مردم شهرستان دعوت کرد با این طرح که از ۱۷ خرداد تا ۱۵ تیر اجرا خواهد شد همکاری نمایند و کلیه ادارات شهرستان به مدد این نهاد به منظور غربالگری بشتابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز