به همراه معاون دادستان مرکز خراسان رضوی و شهردار مشهد انجام گرفت؛

بازدید جمعی از اعضای شورای شهر از مرکز نگه‌داری و بازتوانی بانوان معتاد متجاهر

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۷:۵۶
کد خبر: ۸۵۲۲۴۸
بازدید جمعی از اعضای شورای شهر از مرکز نگه‌داری و بازتوانی بانوان معتاد متجاهر
جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه معاون دادستان مرکز خراسان رضوی و شهردار مشهد از مرکز نگه‌داری و بازتوانی بانوان معتاد متجاهر بازدید و از نزدیک با مشکلات این مرکز آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، همزمان با بیست‌ و دومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از اعضای شورای شهر با حضور در مرکز نگه‌داری و بازتوانی بانوان معتاد متجاهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن، با نحوه خدمات‌رسانی به پذیرش‌شدگان و مشکلات این مرکز آشنا شدند.

در این بازدید، معاون دادستان مرکز خراسان رضوی، مدیرکل بهزیستی استان و شهردار مشهد، علیرضا شهریاری، احمد نوروزی و شهناز رمارم اعضای شورای اسلامی شهر مشهد را همراهی می‌کردند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در جریان این بازدید گفت: مرکز نگه‌داری و بازتوانی بانوان معتاد متجاهر درحال حاضر برای ۱۵۰ نفر ظرفیت پذیرش دارد که باید افزایش یابد.

حمیدرضا پوریوسف افزود: ۱۱ مرکز نگه‌داری و بازتوانی معتادان در مشهد وجود دارد که از این تعداد ۲ مرکز دولتی و مابقی متعلق به بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: دوره مراقبت و بازپروری معتادان متجاهر در مراکز ماده ۱۶، حدود یک ماه است که در صورت موافقت دادستانی این مدت تا ۳ ماه هم قابل افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم پس از ترخیص معتادان از این مراکز، حمایت‌های اجتماعی و فرهنگی از آن‌ها انجام گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز