امروز رخ داد؛

راه‍‍پیمایی دشمن‌شکن روز قدس در اراک برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۷:۴۵
کد خبر: ۸۵۲۷۰۰
راه‍‍پیمایی دشمن‌شکن روز قدس در اراک برگزار شد
راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در 101 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش برنا از اراک،  مردم روزه‌دار استان مرکزی با حضور پرشور خود مسیرهای از پیش اعلام شده راهپیمایی را در نقاط مختلف این استان پیمودند و در صفوف به هم فشرده انزجارشان را از رژیم صهیونیستی اسرائیل فریاد زدند.

قشرهای مختلف مردم با وجود گرمای هوا درحالی که تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، قدس شریف و دست نوشته هایی با مضامین حمایت از فلسطین را در دست داشتند با سردادن شعارهایی خواهان پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین شدند.

راهپیمایان قدس در استان مرکزی شعارهای الله اکبر خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، خامنه ای رهبر مسلمین است، وارث و افتخار مومنین است و ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم را سردادند و نامشروع بودن رژیم جعلی اسرائیل را بار دیگر محکوم کردند.

راهپیمایی روز قدس در شهر اراک از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه از میدان شهدا آغاز شد و شرکت کنندگان در این راهپیمایی پس از پیمودن مسیر پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری تا مصلای بیت‌المقدس این شهر تجمع کردند.

برپایی نمایشگاه های عکس و کاریکاتور و ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، چاپ و توزیع اقلام فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی با محوریت مقاومت مردم فلسطین و قدس شریف از جمله برنامه های جانبی در مسیر راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف استان بود.

در پایان راهپیمایی وحدت بخش روز قدس در کلانشهر اراک قطعنامه ای در.....بند قرائت شد که شرکت کنندگان با فریاد الله اکبر مهر تائید بر آن گذاشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز