معرفی نفرات برتر موتورسواری و اتومبیلرانی و اهدا جوایز به منتخبین همراه با ضیافت افطار

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۱:۲۷
کد خبر: ۸۵۲۹۷۹
معرفی نفرات برتر موتورسواری و اتومبیلرانی و اهدا جوایز به منتخبین همراه با ضیافت افطار
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی از معرفی برترین های مسابقات چندجانبه کشوری رالی خانوادگی اتومبیلرانی"جام صنعت" در استان البرز خبر داد.

درویشی در گفتگو با خبرگزاری برنا گفت: همزمان با برگزاری مسابقات چندجانبه کشوری رالی خانوادگی اتومبیلرانی"جام صنعت" یادبود زنده یاد مهندس حاج علی فراهانی ، مراسم معرفی نفرات برتر و اهدا جوایز به برگزیدگان این رالی خانوادگی با حضور مقامات و مسئولان استانی در رستوران سیب مهرشهر همراه با ضیافت افطاری و شام برگزار شد .

درویشی گفت: در این مسابقات آقای محمد فراهانی ؛ فرزند زنده یاد حاج علی فراهانی با تقبل جوایز مسابقه ، به نفرات اول مبلغ دو میلیون تومان، نفرات دوم، یک میلیون و پانصد هزار تومان و نفرات سوم یک میلیون تومان اهدا کردند.

وی ادامه داد: همچنین به رسم یادبود تندیس یادمان مسابقه و هدایایی ویژه از سوی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز به آقای محمد فراهانی اهدا شد.

رییس  هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز عنوان کرد: استقبال بی سابقه از این مسابقه چه از طرف مسئولان و چه از  سوی شرکت کنندگان و خبرگزاریها، صدا و سیما و عموم مردم ، نقطه قوت تلاش های هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز است که در توسعه همگانی و حرفه ای ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی تاثیرگذار خواهد بود. 

وی بیان کرد:  احیا آیین دینی  و مذهبی در کنار توسعه حرفه ای ورزش، از وظائف مهمی است که به شرط اجرای صحیح می تواند نقش فرهنگی موثری در جذب جوانان داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز