دستگیری ۱۰ نفر مجرم در باشت

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۱:۰۶
کد خبر: ۸۵۳۶۲۳
دستگیری ۱۰ نفر مجرم در باشت
فرمانده انتظامی باشت گفت: ۱۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رضا چشم مهتاب گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان باشت طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را روز شنبه گذشته به مرحله اجرا گذاشت.

وی بیان کرد: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد مخدر در چند عملیات جداگانه پنج خرده فروش و معتاد را دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر و آلات استعمال را کشف کرد.

چشم مهتاب ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح پنج سارق حرفه‌ای دستگیر و به ۳۳ فقره سرقت موتورسیکلیت و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

وی با اشاره به استمرار طرح های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد افیونی افزود: با هماهنگی قضائی معتادان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

چشم مهتاب افزود: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پرخطر برخورد با سارقان و ارازل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم از اولویت‌های پلیس است

درسال گذشته ۴۹ نفر مجرم شامل سارق، قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در باشت دستگیر شده‌اند.
بیش از ۳۵ طرح در راستای برخورد با هنجار شکنان و با هدف برقراری امنیت روانی شهروندان و ارتقا امنیت اجتماعی سال گذشته در این شهرستان اجرا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز