مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

۲ خانه جوان در قم به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۲:۳۵:۴۵
کد خبر: ۸۵۴۰۲۷
۲ خانه جوان در قم به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: توسعه خانه‌های جوان از سیاست‌ها و رویکردهای اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و تا پایان سال ۲ خانه جوان در سطح بخش‌های قم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قم افزود: خانه‌های جوان در پر کردن اوقات فراغت و ارائه آموزش‌های مهارتی مختلف ظرفیت بسیار مناسبی به شمار می‌آید.

وی در ادامه با بیان رشد نسبی تشکل‌های مردم‌نهاد قم در ۶ سال گذشته بیان کرد: تعداد سمن‌ها از ۱۲ سمن در سال ۹۲ به ۴۴ سمن تا پایان سال ۹۷ رسیده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جونان قم در راستای تحکیم بنیان خانواده نیز گفت: کارگروه‌های آموزش ازدواج و جشن ازدواج به‌صورت مستمر در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

منعم ادامه داد: تسهیلات ازدواج به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیداکرده و در سال ۹۷، رشد ۳۷ درصدی در پرداخت وام ازدواج را در استان شاهد بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قم همچنین گفت: پیش‌نویس سند اوقات فراغت قم آماده‌سازی شده و در رابطه با برنامه‌های اوقات و فراغت باید از موازی کاری جلوگیری شود و ارزیابی دقیقی نیز از فعالیت‌های انجام شده در سطح استان صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: در هفته جوان ۴۰ برنامه ویژه در استان برگزار شد و بازتاب خاصی نیز در سطح کشور داشت، در هفته ازدواج نیز تلاش می‌شود برنامه‌های متنوع و جذابی در سطح استان ترتیب یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز