در مسابقات جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری قائمشهر اتفاق افتاد؛

قهرمانی تیم شهرداری منطقه یک

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۲:۵۹
کد خبر: ۸۵۴۱۱۴
قهرمانی تیم شهرداری منطقه یک
در مسابقات جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری قائمشهر تیم شهرداری منطقه یک به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ مسابقات جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری قائمشهر (یادواره شهید مدافع حرم محمد بلباسی و شهدای گرانقدر شهرستان قائمشهر) با قهرمانی تیم فوتبال شهرداری منطقه یک به پایان رسید.

در شب اختتامیه این رقابت‌ها، عباس صالح‌زاده، رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر، پویامهر، عباسی و میرزایی، اعضای شورای اسلامی شهر قائمشهر، خنکدار، سرپرست شهرداری قائمشهر، فرشید قدیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر، رضا درویشی، رئیس هیات فوتبال قائمشهر، علیپور، معاونت توسعه و سرمایه‌گذاری، شکیبافر، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری و باقری، سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی و اجتماعی شهرداری قائمشهر، نیز حضور داشتند.

در دیدارهای شب پایانی ابتدا رانندگان استیجاری مقابل آتش نشانی دیدار رده‌بندی را برگزار کردند که در پایان تیم رانندگان استیجاری شهرداری موفق شد با نتیجه 5 بر 2 حریف خود را شکست دهد و به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.

 در دیدار فینال نیز دو تیم شهرداری منطقه یک و شهرداری ستاد روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت در یک دیدار مهیج و نزدیک شهرداری منطقه یک موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد تا قهرمان مسابقات فوتبال ویژه کارکنان شهرداری قائمشهر شود.

در پایان این بازی‌ها کاپ و جوایز قهرمانی این دوره از مسابقات به تیم های اول تا سوم  این جام اهدا شد.

photo_2019-06-03_09-56-12

photo_2019-06-03_08-37-42

photo_2019-06-03_08-28-29

photo_2019-06-03_08-24-55

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز