بهرام آقاخانی:

اردبیل از امروز رنگ والیبال می گیرد

۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۶:۳۳
کد خبر: ۸۵۴۵۰۳
اردبیل از امروز رنگ والیبال می گیرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت :از امروز تبلیغات شهری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان آغاز شد.

به گزارش برنا، با توجه به نزدیک بودن به زمان میزبانی مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان 2019 اظهار کرد: از امروز تبلیغات شهری و محیطی میزبانی والیبال لیگ ملت های جهان آغاز شده و در طی روزهای آینده تبیلغات شهری را به نحوه احسن پیش خواهیم برد.
وی بااشاره به اینکه این دوره میزبانی یکی مهمترین میزبانی در سطح کشور است تصریح کرد: با توجه به اینکه اردبیل میزبان هفته چهارم لیگ ملت های جهان 2019 است تلاش می کنیم این میزبانی را به نحوه احسن و در خور شایسته استان انجام داده و باعث سربلندی ایران و اردبیل درسطح جهانی شویم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: تیزر و روز شمارهای تهیه شده برای این تبلیغات این مسابقات در تلویزیون ها شهری و تلویزیون مستقر دراتوبوس ها همه روز در دفعات متعدد پخش می شود همچنین سطح شهر به تبلیعات والیبال آراسته می شود تا میهمانان و همشهریان از زمان دقیق مسابقات اطلاع داشته باشند.
اقاخانی بااشاره به اینکه ایران میزبان دو هفته از این دوره از رقابت ها است گفت : هفته چهارم لیگ ملت هلی والیبال جهان در اردبیل با حضور چهار تیم ایران ، فرانسه ، پرتغال و استرالیا پیگیری می شود.
وی بااشاره به ضرورت اطلاع رسانی بیان کرد: اطلاع رسانی زمان دقیق و مکان مسابقات از مهمترین کارها بوده که تلاش می می کنیم این تبلیغات را نه تنها در استان بلکه در سطح کشور به نفع احسن انجام داده و شاهد حضور تماشاگران ایرانی از سرتاسر کشور برای تشویق تیم ملی ایران باشیم.
مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت : باید از این میزبانی به نفع استان استفاده کنیم و ظرفیت ها و جاذبه گردشگری استان را در دنیا معرفی کرده و شاهد حضور گردشگران دراستان شویم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز