سه میلیارد تومان زکات فطره‎ای که کرمانشاهی‎ها پرداخت کردند

۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۰:۲۰
کد خبر: ۸۵۴۷۹۴
سه میلیارد تومان زکات فطره‎ای که کرمانشاهی‎ها پرداخت کردند
براساس آمار اولیه تا غروب روز عید سعید فطر کرمانشاهیان حدود سه میلیارد تومان زکات فطره و کفاره پرداخت کرده اند.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ، حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد به عنوان مسئول جمع آوری زکات فطره، از ساعاتی قبل از اقامه نماز عید سعید فطر کار جمع آوری زکات فطره و کفارات مردمی را در هزار و ۲۵۰ پایگاه آغاز کرد.

او با بیان اینکه کار جمع آوری زکات فطره تا ظهر چهارشنبه در پایگاه‌ها و ستادهای مستقر در مصلی‌ها، مساجد، مؤسسات خیریه و معابر عمومی ادامه داشت، افزود: کسانی که هنوز فطریه خود را پرداخت نکرده‌اند می‌توانند این واجب الهی را به دفاتر این نهاد، مراکز نیکوکاری و یا با شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی‌های همراه پرداخت کنند.

او با بیان اینکه سه میلیارد تومان زکات فطره از سوی پایگاه‌های این نهاد جمع آوری شده گفت: از این میزان ۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان فطریه و مابقی کفارات عمد، غیرعمد و سهم سادات بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه با بیان اینکه کار توزیع فطریه و کفارات پس از جمع آوری و شمارش میزان زکات آغاز می‌شود، بیان داشت نیازمندی‌های خانوارهای زیرحمایت از سوی این نهاد، احصاء شده که امیدواریم با افزایش زکات پرداختی از سوی مردم گره مشکلات از نیازمندان بیشتری در استان گشوده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز