مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت:

اختصاص ۳۸۵ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال روستایی و عشایری در گلستان

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۴:۲۹
کد خبر: ۸۵۵۳۱۴
اختصاص ۳۸۵ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال روستایی و عشایری در گلستان
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: فاز نخست اعتبارات به مبلغ ۳۸۵ میلیاردریال برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری به استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا: حسین پهلوری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه  برندسازی،توانمندسازی جامعه و حمایت از کسب و کارهای خرد و تلاش بیشتر بر روی کیفیت در اشتغال از ماموریت‎های صندوق کارآفرینی امید است، به دورویکرد اصلی این صندوق در سال جاری اشاره داشت و اظهار کرد: ایجاد و تقویت صندوق‌های خرد محلی  و همچنین اجرای روستای بدون بیکار در سراسر استان رویکردهای اصلی این صندوق در سال 98 است.

 پهلوری ضمن بیان اینکه در سال گذشته با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال بیش از یک‌هزار و 77 نفر فراهم شده است، توضیح داد: این صندوق در سال 97 بیش از 631 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه‎های اشتغال از محل منابع داخلی و منابع مشترک با صندوق توسعه ملی اشتغال روستایی به یک‌هزار و 843 طرح پرداخت کرد و 100 درصد اعتبارات ابلاغی اشتغال در استان محقق شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: از محل منابع داخلی 165 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اشتغال به یک‌هزار و 92 نفر پرداخت شده است.

وی در پایان یادآور شد: امسال برای حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، در فاز نخست 385 میلیارد ریال از محل منابع مشترک صندوق با صندوق توسعه ملی اختصاص داده شده است که 180 میلیارد ریال از این اعتبار به افرادی که از طریق نهادهای حمایتی معرفی شده بودند، تعلق خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز