۲ کاراته کای قزوینی در انتظار مدال های طلا و برنز لیگ جهانی کاراته

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۹:۵۸
کد خبر: ۸۵۵۳۳۴
۲ کاراته کای قزوینی در انتظار مدال های طلا و برنز لیگ جهانی کاراته
در ادامه چهارمین مرحله لیگ جهانیکاراته وان در شانگهای چین، بهمن عسگری به فینال وزن 75 کیلوگرم رسید و مجید حسن نیا به رده بندی رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛در نخستین روز از چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان که ازامروز با حضور 543 کاراته کا از 76 کشور در شهر شانگهای چین برگزار شد، بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم و سیدعلی کریمی در وزن 67- کیلوگرم موفق شدند با غلبه بر حریفان به فینال راه یابند.مجید حسن نیا و طراوت خاکسار هم به دیدار رده بندی راه یافتند.مبارزات فینال و رده بندی روز بکشنبه برگزار خواهد شد.در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری در دیدار اول خود مقابل یاسین سکوری از مراکش قرار گرفت و بعد از تساوی 3 بر ۳ در وقت قانونی مبارزه با استفاده از قانون سنشو برنده دیدار شد. او درمبارزه دوم ۵ بر صفر غلام عباس سعادی از پاکستان را برد.سپس مقابل کن نیشیمورای ژاپنی بعد از تساوی 2 بر 2 با قانون سنشو برنده شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. او در این دیدار 3 بر یک ارمان التیمور ترکیه را مغلوب کرد و فینالیست شد.عسگری در دومین حضورش در فینال لیگ های برتر در سال 2019، روز یکشنبه با داستونبک اوتابالایف از ازبکستان برای کسب مدال طلا مبارزه می کند.
در همین وزن علی اصغر آسیابری در اولین دیدار 4 بر ۳ مقابل لوئیجی بوسا ایتالیایی مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.در وزن 60- کیلوگرم، مجید حسن نیا ابتدا ۲ بر صفرهو لی از هنگ کنگ را شکست داد. سپس 2 بر یک از سد عبدالله الحربی از عربستان گذشت. در مبارزه سوم با نتیجه ۴ بر 3 یونوسکه مینامی از ژاپن را شکست داد.او در چهارمین دیدار 5 بر صفر نتیجه را به قیصر آلپیسبار از قزاقستان واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.حسن نیا در مبارزه رده بندی آیکوت کایا از ترکیه را 2 بر یک مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.او روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف بروس داگلاس برزیلی خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز