مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

همایش بزرگ پیاده روی در سنندج برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۲۹:۳۸
کد خبر: ۸۵۵۳۹۳
همایش بزرگ پیاده روی در سنندج برگزار می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری همایش بزرگ پیاده ‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 5400 شهید استان کردستان در سنندج خبر داد.

حامد جولائی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانواده در جهت توسعه ورزش همگانی و با هدف تشویق افراد جامعه به امر ورزش و افزایش سلامت اجتماعی در شهرستان سنندج برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از اهداء بیش 100 جایزه نفیس در این همایش خبر داد و اظهار داشت:موتور سیکلت، یخچال، جارو برقی تردمیل، دوچرخه ثابت، دوچرخه کوهستان، البسه ورزشی، کارت هدیه پنج و دو میلیون ریالی جوایز در نظر گرفته در همایش است که در پایان به صورت قرعه کشی از سوی مسئولین ارشد استان به شرکت کنندگان اهدا می شود.

وی به برگزاری این همایش در روز جمعه 24 خرداد ماه اشاره کرد و گفت: تجمع اولیه همایش پیاده روی خانودگی ساعت شش صبح در پارک کودک شهر سنندج است و شهروندان سنندجی راس ساعت 6.30 صبح پیاده روی خود را به سمت مجموعه ورزشی 22 گولان با طی کردن مسافت سه کیلومتری آغاز خواهند کرد.

حامد جولائی خاطر نشان کرد: ثبت نام از شهروندان سنندجی از روز یکشنبه 19 خرداد ماه آغاز می شود و مراحل ثبت نام تا یک روز قبل از برگزاری همایش در چادر های مسقر شده در میادین و خیابان های اصلی سطح شهر صورت خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده ‌روی خانوادگی سنندج به صورت زنده از شبکه سه سیما در برنامه صبح و نشاط و شبکه استانی فرهنگ و اصالت کردستان پخش خواهد شد.

جولائی در پایان گفت: توسعه ورزش های همگانی نیازمند مشارکت و همراهی خانواده هاست و انتظار می رود حضور حداکثری شهروندان سنندجی را در این همایش شاهد باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز