آغاز مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور در مشهد

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۷:۲۴
کد خبر: ۸۵۵۷۳۱
آغاز مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور در مشهد
سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی گفت: مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور برای نخستین بار به میزبانی خراسان رضوی از صبح امروز در مشهد آغاز شده است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سروش پورآزاد در  خصوص برگزاری نخستین دوره مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های کشور به میزبانی خراسان رضوی برای اولین بار در این استان در حال برگزاری است. این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در اوزان 52-، 56-، 65-، 67.5-، 75-، 82.5-، 90-، 100-، 110-، 125-، 140- و 140+ برگزار می‌گردد.
 
سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی بیان کرد: مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه 19 و 20 خردادماه در محل مجموعه فرهنگی ورزشی خاوران مشهد برگزار می‌شود.
 
پورآزاد با بیان اینکه میزبانی از مسابقات کشوری گام بلندی در راستای شناسایی قابلیت‌های ورزشکاران این رشته در کشور است، خاطرنشان کرد:دبیر فدراسیون و رییس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون از نزدیک شاهد رقابت ورزشکاران هستند. حضور آنها در مشهد به پیشرفت این رشته وزشی کمک شایانی می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز