مدیر کل ورزش و جوانان البرز:

مقام آورى در این شرایط حساس، هنر است که البرزی ها موفق به کسب مدال می شوند/مساعدت ۳۰۰ میلیونی شهردارکرج و شورای شهر برای تجلیل از ورزشکاران

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۷:۲۲
کد خبر: ۸۵۶۶۹۵
مقام آورى در این شرایط حساس، هنر است که البرزی ها موفق به کسب مدال می شوند/مساعدت ۳۰۰ میلیونی شهردارکرج و شورای شهر برای تجلیل از ورزشکاران
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از مساعدت ۳۰۰ میلیونی شهردارکرج و شورای اسلامی برای تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی قدردانی کرد و گفت: مقام آورى در این شرایط حساس، هنر است که ورزشکاران البرزی موفق به کسب این مدال ها می شوند.

به گزارش خبرگزارى برنا از البرز، امیر غفرانى  صبح امروز ۲۱ خرداد ، در سومین جلسه تخصصی ستادبازی هاى المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو، که در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: حمایت و پشتیبانى از قهرمانان و ورزشکاران همواره نیازى است که از سوى این اداره در تمامى رشته ها براى پیشرفت بیشتر ورزشکار و حتى استان احساس مى شود. 

وى با بیان اینکه البرز در رشته هاى مختلف بر روى ورزشکاران سرمایه گذارى مى کند، گفت: هیچ استانى به اندازه البرز به سرمایه گذارى بروی ورزش و ورزشکاران توجه نکرده است.

** انتظار کسب بهترین مدال ها را داریم

غفرانى با بیان اینکه با مهیا نمودن امکانات انتظار کسب بهترین مقام ها را داریم، افزود: همواره به تمامى قهرمانان کمک هاى  کردیم. 

وى همچنین ادامه داد: درخصوص جوایز و تجلیل از قهرمانان نیز سعى کردیم با کمک شهردارى محترم کرج و شوراى اسلامی شهر با درنظر گرفتن تمامى مقام هاى قهرمانان بین المللى و آسیایى سطح استان تلاش کردیم از زحماتشان در کسب مدال تقدیر کنیم

غفرانى همچنین گفت: پروسه تغییر شهرداران کرج از جمله موانعى بود که مانع تجلیل از ورزشکاران بموقع شده بود اما خوشبختانه با ورود مهندس کمالى زاده، شهردار وقت، این امکان و جذب ٣٠٠ میلیون تومان فراهم شد و جای تقدیر و تشکر از شهرداری و شورا دارد.

**قهرمانان شهرستانهای البرز تجلیل می شوند

وى افزود: مراسم تجلیل از قهرمانان شهرستان هاى استان نیز برگزار خواهد شد. 

**سرمایه گذاری ۴۰شرکت در جامعه ورزشی البرز

مدیرکل ورزش و جوانان البرز در ادامه بیان داشت: علیرغم اینکه هیات هاى استان البرز موظف به کمک به اداره ورزش و جوانان در راستاى پیشبرد امور ورزشکاران هستند اما با این حال ما نیز تلاش کردیم تا بیش از ٤٠ شرکت، در جامعه ورزشى سرمایه گذارى کنند.

وى در ادامه اظهار داشت: درواقع باتوجه به شرایط فعلى جامعه، مقام آورى و کسب مدال یکى از افتخارات خواهد بود. در شرایط عادى شاید هر فردى بتواند مقام کسب کند اما در شرایط حساس مقام آوردن یک هنر محسوب مى شود که ورزشکاران البرز در این شرایط هم مدال آورى داشته اند.

**جایگاه ویژه جامعه ورزشی البرز در فدراسیون های کشوری

مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد: علیرغم اینکه نسبت به سایر استان ها از امکانات کمترى برخورداریم اما بخاطر تلاش جامعه ورزشى استان، در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون هاى ورزشى از جایگاه ویژه اى برخوردار هستیم. 

وى اضافه مى کند: ما به دنبال این هستیم که تلاش هاى ورزشکاران به نتیجه هاى مطلوب خاتمه یابد و همواره هرجا هم که باشم حامى و پشتیبان ورزشکاران خواهم بود. 

** برای آرامش خاطر ورزشکاران البرزی تدابیرلازم را اندیشیده ایم 

غفرانى همچنین اظهار داشت: همانطور که در برخى امور همانند فضانوردى آرامش خاطر و تمرکز مهم به شمار مى رود، براى ورزشکاران نیز آرامش روحى و روانى از اهمیت ویژه اى برخوردار است که در این زمینه نیز تدابیر ویژه اى اندیشیده شده است.

وى خطاب به روساى هیات هاى ورزشى تصریح کرد: هرگونه حمایتى که ورزشکاران نیاز داشته باشند انجام خواهیم داد و براى نام آور شدن آنها از هیچ اقدامى کوتاهى نخواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز