نائب رئیس هیئت دوومیدانی بانوان لرستان :

مسابقات لیگ پایا برای اولین بار است که در استان برگزار می شود /هدف ما اعزام تیم منتخب نوجوانان دختران به مسابقات کشوری است

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۷:۲۹:۴۲
کد خبر: ۸۵۷۷۸۹
مسابقات لیگ  پایا برای اولین بار است که در استان برگزار می شود /هدف ما اعزام تیم منتخب نوجوانان دختران به مسابقات کشوری است
مژده شرفی گفت: مسابقات لیگ استانی دوومیدانی (دختران )استانی (پایا) برای اولین بار است که در لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ شرفی  در حاشیه  مسابقات لیگ دوومیدانی استانی (پایا) که در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در خرم آباد برگزار شده بود ،اظهار کرد: لیگ دوومیدانی استانی پایا در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور ۸۰ ورزشکار در قالب ۷ تیم در سطح استان برگزار شد .

اوافزود : در رده نوجوانان تیم شورای اجتماعی خرم آباد با ۴۱ امتیاز در صدر قرار گرفت ؛ آفتاب نورآباد با ۱۸ امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم شهید هدایتی بروجرد با ۱۲ امتیاز به مقام سوم رسید .

شرفی  با اشاره به اینکه تیم شورای اجتماعی خرم آباد در رده نونهالان  با ۳۸ امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد ، تصریح کرد: تیم شهید  هدایتی بروجرد با ۳۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم رنگ آینه دورود با ۱۷ امتیاز سوم شد .

نایب رییس بانوان  هیئت دو ومیدانی لرستان با اشاره  به اهداف برگزاری مسابقات، خاطر نشان کرد : اولین هدف ما اعزام تیم منتخب نوجوانان به مسابقات کشوری است که ۴ تیرماه در شهرکرد برگزار می شود و دومین هدف این است که در رده نونهالان به دنبال استعدادیابی هستیم .

به گفته شرفی  افراد مستعد در سطح آموزش و پرورش شناسایی و در قالب این لیگ که طراحی شده طی ۳ الی ۴ مرحله خود را محک می زنند و تجربه کسب می کنند و قوانین و مقررات رشته دوومیدانی را فرا می گیرند تا برای سال آینده تیم نوجوانان و جوانان قوی داشته باشیم .

او  ادامه داد : مسابقات لیگ استانی برای اولین بار است که در لرستان برگزار می شود و به خصوص برای بانوان یک کار منحصر بفرد است و هدف ما هم از حضور شهرستان ها به صورت باشگاهی و تیم فرهنگی باشگاهی این است که روسای تیم های شهرستان ها به دنبال اسپانسر و جذب درآمد باشند .

 شرفی با بیان اینکه از مسابقات لیگ دوومیدانی استانی پایا یک مرحله اجرا و دو مرحله دیگر باقی مانده ،  عنوان  کرد : دو مرحله دیگر این مسابقات در تابستان برگزار می شود و به نفرات اول تا سوم و مربی اخلاق ، سرپرست اخلاق و تیم اخلاق جوایز و هدایای نقدی اهداء خواهد شد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز