در راستای برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان؛

بالغ بر ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در سال گذشته در کردستان انجام گرفت

۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۵۷۹۳۵
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: 300 برنامه فرهنگی و ورزشی در سال گذشته در راستای برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان در استان انجام گرفت.

حامد جولائی در حاشیه همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی سنندج در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: این همایش در راستای برنامه های کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان به کمک دستگاه های استان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در نظر گرفتن 100 جایزه برای این همایش گفت: کمیته ورزش و جوانان کنگره 5400 شهید استان کردستان در سال گذشته 300 همایش و رویداد ورزشی در راستای کنگره برگزار کرد که برنامه امروز حسن ختام و جزو آخرین برنامه این کمیته است.

او افزود: همایش های این چنین به منظور ایجا شور و نشاط اجتماعی که یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان در کشور است برگزار می شود.

جولائی گفت: در سطح استان سه هیات روستایی و عشایری، همگانی و انجمن های ورزشی استان کردستان همایش های مختلفی را در سطح استان برگزار می کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به برگزاری 200 برنامه همگانی در سال گذشته اظهار داشت: مسابقات مختلفی در رشته های دارت، فوتبال دستی و غیره در سال گذشته برگزار شد.

او در خصوص احداث جاده سلامت مجموعه 22 گولان سنندج نیز گفت: پیمانکار این پروژه انتخاب و امید است در سال 99 به بهره برداری برسد.

جولائی افزود: احداث اولین جاده سلامت استاندارد کردستان در سنندج بالغ بر دو میلیارد تومان هزینه در بر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز