بهرام آقاخانی :

المان ویژه والیبال لیگ ملت های جهان در اردبیل نصب می شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۸:۴۵
کد خبر: ۸۵۸۰۲۳
المان ویژه والیبال لیگ ملت های جهان در اردبیل نصب می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از نصب المان ویژه والیبال لیگ ملت های جهان دراردبیل خبرداد.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی بااعلام این خبر گفت : درراستای میزبانی اردبیل در هفته چهارم لیگ ملت های 2019 که چهار تیم ایران ، فرانسه ، پرتغال و استرالیا دراردبیل بازی خواهندداشت المان های مرتبط با والیبال در اردبیل نصب می شود .

او ادامه داد: با مشارکت شهرداری اردبیل المان ویژه مسابقات والیبال در محل ( نرسیده به پل هوایی ورودی اردبیل درفضای سبز ، مجاورت المان قطار) نصب خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای استقبال از برگزاری لیگ ملت‌های والیبال 2019 در اردبیل اضافه کرد: درکنار نصب المان ویژه مسابقات ، سطح شهر هم با نصب بنرها، استندها و بیلبوردها حال و هوای والیبالی به خود گرفته است .
اقاخانی بیان کرد: رنگ آمیزی و گلکاری مسیرهای منتهی به ورزشگاه رضازاده و خیابان های اطراف ، همکاری و مشارکت درامرپاکسازی مسیرهای وردی تیم ها و خیابان های اصلی شهرو همچنین نصب پوستر و دیگر اقلام تبلیغاتی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در اتوبوس ها و تاکسی های تحت نظارت سازمان ( اتوبوسرانی و تاکسیرانی ) دراردبیل از دیگر برنامه است .
 
او درادامه با اشاره به اینکه بیلت فروشی این دوره از رقابت ها به صورت اینترنتی خواهدبود تاکید کرد : بلیط فروشی هفته چهارم لیگ ملت های والیبال 2019 به صورت اینترنتی خواهد بود و علاقمندان چهار روز قبل از مسابقات یعنی از 27 خرداد می توانند با مراجعه به وب سایت www.shop.rsatm.ir بلیت را تهیه کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز