موی تای کار قزوینی به بزرگترین رقابت های رینگی دنیا اعزام می شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۵:۰۳
کد خبر: ۸۵۹۱۶۲
موی تای کار قزوینی به بزرگترین رقابت های رینگی دنیا اعزام می شود
رییس هیات ورزش های رزمی استان قزوین گفت: سید صادق هاشمی به بزرگترین رقابت های رینگی دنیا در کشور ژاپن اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛افشین هادی چگینی رئیس هیات ورزشهای رزمی استان قزوین در نشست خبری اعزام رزمی کار قزوینی به رقابت های رینگی دنیا در ژاپن اظهار داشت: هاشمی دومین ایرانی است که توانست با بازی‌های خوب خود  در کشورهای تایلند، چین، روسیه، گرجستان، ترکیه و ارمنستان به بزرگترین رقابت‌های رینگی دنیا دعوت شود.

هادی چگینی افزود: این ملی پوش موی تای طی یک دعوت نامه رسمی از طرف مسئولان سازمان معتبر کیک بوکسینگ جهانی (k-۱) جهت حضور در رقابت‌های هشت نفره بهترین‌های دنیا در وزن ۵۵۵ کیلو گرم فراخوانده شده است.

این مسئول ورزشی گفت: این ملی پوش موی تای کشور شامگاه دوشنبه ۲۷ خردادماه ایران را به مقصد ژاپن جهت شرکت در  مسابقات معتبر سازمان جهانی کی وان ترک خواهد کرد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: رقابت‌های کی وان ۹ تیرماه در شهر توکیو با حضور هشت نفر از بهترین‌های کیک بوکسینگ دنیا در وزن ۵۵۵ کیلو برگزار خواهد شد و هاشمی در این رقابت‌ها بر روی رینگ خواهد رفت.

وی گفت: امیدواریم این قهرمان خوب و با اخلاق قزوین و ایران بتواند پرچم پرافتخار کشور را در این رقابت‌های نفس گیر بهاهتزار درآورده و افتخار بزرگی را برای کشور و استان قزوین کسب کند.

این ملی پوش قزوینی نیز در این نشست خبری گفت: رقابت‌های کی وان جزو رنگینک دنیا و بزرگترین رویداد رینگی جهان است  و کل ورزشکاران رینگی دنیا آرزو دارند که به این رقابت‌ها اعزام شوند.هاشمی افزود: من دومین ایرانی هستم که به این رقابت‌ها اعزام می‌شوم ولی از توجه و حمایت اندک مسئولان ورزشی گلایه دارم.وی اضافه کرد: امیدوارم با توجه بیشتر مسئولان زمینه درخشش استعدادهای ایرانی در رقابت‌های برون مرزی فراهم شده و مایه افتخارآفرینی و سربلندی برای کشور ایران اسلامی فراهم آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز