در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان مطرح شد:

تداوم فعالیت های فرهنگی و ورزشی، اثر بخشی را به دنبال خواهد داشت/ به استقلال خانه های فرهنگ کمک شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۶:۳۴:۲۳
کد خبر: ۸۵۹۷۸۲
ناصر گرزین ضمن بیان اینکه خانه های فرهنگ بایستی مستقل شوند گفت: مدیران اثر بخش در راستای تحقق امور حرکت میکند و این اثر بخشی زمانی محقق خواهد شد که فعالیت های فرهنگی و ورزشی در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  ناصر گرزین درکمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: توجه به ساختار و چگونگی اداره خانه های فرهنگ موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در قراردادها بایستی همه جوانب اندیشیده شود و در صورتی که در پایان مبلغ بسیار اندکی برای متصدی خانه فرهنگ باقی بماند مطمئنا آن برنامه کارایی لازم را نخواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر توجه به موضوعات اصلی تصریح کرد: خانه های فرهنگ بایستی دارای یک چهارچوب در امر واگذاری باشند.

گرزین ضمن طرح این سوال که خانه های مشارکتی تا چه زمانی ادامه خواهند داشت؟ ادامه داد: خانه های فرهنگ بایستی در طی زمان پس از مدتی حمایت مستقل شوند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین ظرفیت در هر سازمان است، افزود: خانه های فرهنگ ظرفیت و نیروهای بسیار قوی دارند و نباید از پتانسیل آنها غاقل شویم.

گرزین یاداور شد: مدیران اثر بخش در راستای تحقق امور حرکت میکند و این اثر بخشی زمانی محقق خواهد شد که فعالیت های فرهنگی و ورزشی در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان ادامه داشته باشد.

کریم علمی سرپرست فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان ضمن تشکر از تمامی کارکنان این سازمان با تاکید بر اینکه سعی میکنیم امکانات ورزشی را در محلات افزایش دهیم و در آخر هر هفته برای شهروندان مراسمات شاد برگزار نماییم، افزود: هنوز به نقطه قوت شهرداری و شورای شهر نرسیده ایم و بایستی تلاش کنیم به ایده ال دست پیدا کنیم.

در ادامه قاسم قاسمعلی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در خصوص خانه های فرهنگ مشارکتی اظهار کرد: رویکرد سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی بر این است که خانه های فرهنگ تا زمان توانمندی مورد حمایت قرار گیرند.

وی در رابطه با واگذاری خانه های فرهنگ خاطرنشان کرد: این واگذاری در قالب فراخوان خواهد بود و همچنین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برنامه هایی را برای مدیران خانه های فرهنگ که سالها در این عرصه تلاش کرده اند پیش بینی کرده است.

 

کلیه متصدیان خانه های فرهنگ تحت پوشش بیمه هستند

 

قاسمعلی ضمن بیان اینکه کلیه متصدیان خانه های فرهنگ تحت پوشش بیمه هستند، ادامه داد: طی سالیان گذشته قراردادها با خانه های فرهنگ بر اساس سیاست های مالی وقت تنظیم و درآمدها به حساب سازمان و یا مستقیما به حساب مدیران واریز میشد.

در ادامه مصطفی نودهی معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در خصوص جام رمضان امسال توضیح داد و گفت: جام رمضان امسال متفاوت از سال های گذشته بود.

وی تصریح کرد: این مسابقات با شرکت بیش از 56 رشته ورزشی در قالب هیئت های ورزشی، در 16 رشته ورزشی در محلات گرگان  و در 6 رشته ورزشی در رده سنی کودکان برگزار گردید.

وی ضمن بیان اینکه به هیئت های خاص با توجه به شرایط و آمادگی حضور آنها در مسابقات مساعدت صورت گرفت، اظهار کرد: این مسابقات همچنین در بین پرسنل شهرداری در بخش بانوان در 7 رشته ورزشی و در بخش آقایان در 2 رشته ورزشی رقابت برگزارشد.

نودهی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 6 هزار ورزشکار حضور داشتند، اذعان داشت: 1820 مدال در بین ورزشکارانی حائز مقام و 2 هزار و 500 حکم قهرمانی در بین ورزشکاران توزیع شد.

وی بیان داشت: در جام رمضان امسال 21 رشته در بخش بانوان، 33 رشته در بخش آقایان با مشارکت 27 هیئت ورزشی در 35 رشته رقابت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز