نماینده مردم ارومیه از عملکرد پلیس قدردانی کرد

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۴:۵۱
کد خبر: ۸۵۹۸۵۷
نماینده مردم ارومیه از عملکرد پلیس قدردانی کرد
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت لیگ جهانی والیبال در ارومیه قدردانی کرد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، "روح اله حضرت پور" در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک پیروزی درخشان و عزت آفرین تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های لیگ والیبال ملت های جهان به مردم غیور ایران گفت: مردم شریف ارومیه و آذربایجان به شایستگی، میزبانی خویش را با شور هیجان و مهربانی بجا آورند و ثابت کردند که ارومیه مهد والیبال ایران است.

وی افزود: شایسته می دانم به عنوان نماینده مردم قهرمان و سلحشور ارومیه در مجلس از حضور با شکوه مردم به ویژه جوانان و بانوان در صحنه و تمامی علاقمندان به ورزش والیبال در جریان رقابت ها که تشویق ها و حمایت های آن ها از ورزشکاران باعث گردید که نتایج درخشان و شادی آفرین تیم ملی به دست بیاید قدردانی نمایم.

این مقام مسئول در ادامه با قدردانی از عملکرد کارکنان انتظامی و پلیس راهور در تامین نظم و امنیت این دوره از مسابقات در ارومیه، اظهار داشت: امیدوارم که این حماسه سازی ها و امیدآفرینی های ملت بزرگ ایران اسلامی علی الخصوص مردم غیور آذربایجان غربی در سایه الطاف خداوند متعال همواره دوام و قوام داشته باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: حضور همیشه در صحنه پلیس همگام و همراه مردم در تمامی صحنه ها موجب دلگرمی و آرامش شهروندان بوده و امید است این همراهی همچون همیشه پیام آور امنیت و آرامش در جامعه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز