حضور ۴ هزار نفری مشهدی ها در همایش دوچرخه سواری

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۲:۳۶
کد خبر: ۸۶۰۹۷۱
حضور ۴ هزار نفری مشهدی ها در همایش دوچرخه سواری
دوچرخه سواران مشهدی صبح دیروز مسیر 10 کیلومتری پارک ملت تا منطقه قاسم آباد را رکاب زدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، همایش دوچرخه سواری در حمایت از بیماران سرطانی روز گذشته با استقبال خیلی خوبی برگزار شد و بیش از چهار هزار دوچرخه سوار مسیر پارک ملت تا بیمارستان در حال ساخت عباس ناظران در منطقه قاسم آباد مشهد را رکاب زدند. 

این همایش با همکاری انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی، شهرداری منطقه ۱۰، معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری و هیئت دوچرخه سواری مشهد و استان برگزار شد.

بهاروند ، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در این مراسم ضمن تشکر از استقبال پرشور شهروندان مشهدی برای ترویج و توسعه فرهنگ دوچرخه سواری و حمایت از هوای پاک و جامعه سالم، گفت: بر خود می بالیم که شهروندان مشهدی با شرکت در طرح ها و همایش های عمومی برای داشتن شهری زیبا ،عاری از ترافیک و آلودگی هوا و داشتن محیط زیست مناسب با دوچرخه سواری، شعار ورزش بیشتر زندگی سالم تر را تحقق بخشیدند. 

وی افزود: استقبال پرشور شهروندان ، مسئولان اجرایی شهر را ترغیب خواهد کرد  که برای  توسعه و ترویج دوچرخه‌سواری بیشتر تلاش کنند.حسن نوری ، معاون تربیت بدنی و سلامت شهرداری نیز در این مراسم  گفت: هیئت دوچرخه سواری استان در طول چند سال اخیر در زمینه ترویج فرهنگ دوچرخه سواری عمومی گام های مثبتی برداشته است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد اظهار کرد: برای تحقق برنامه های زیر ساختی در زمینه توسعه فرهنگ دوچرخه سواری برای بانوان  وآقایان علاوه بر این همایش ها در بحث ساختاری ، بیش از هفت بوستان شهری را تجهیز کردیم.

همچنین در این مراسم مهدی روزبهانه، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان نیز از برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه بانوان در 14تیرماه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) در بوستان ریحانه خبر داد.

وی یادآور شد: استقبال خوب شهروندان از این  همایش دوچرخه سواری، به طور یقین در استان کم نظیر است. به همین منظور از مسئولان شورای شهر و شهرداری،سازمان حمل و نقل و ترافیک استان، پلیس راهور و ناجا ،مسئول تربیت بدنی ناحیه یاسر،ورزشکاران، پیش کسوتان و عموم شهروندان دوچرخه سوار  تقدیر و تشکر می کنم .

فاطمه ورشویی، مدیر انجمن خیریه بیماران سرطانی بیمارستان امام رضا(ع) که متولی برگزاری این همایش نیز بود گفت: این سومین همایش دوچرخه سواری است که تاکنون در مشهد برگزار کرده ایم و خوشبختانه به سوی هدف و آرمان خود که همان «ورزش بیشتر ، جسم سالم تر»  برای پیشگیری از بیماری است، قدم برداشته‌ایم.

وی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که چنین استقبال پرشوری انجام شد و تلاش خواهیم کرد چهارمین همایش دوچرخه سواری عمومی را پرشور‌تر و با امکانات بهتری در مشهد برگزار کنیم.

گفتنی است؛ درپایان این همایش ۴۰ دستگاه دوچرخه، کلاه ایمنی و بن خرید به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز