در بازدید از حریم حرم مطهر رضوی مطرح شد:

ضرب الاجل تولیت آستان قدس در تسریع حل مشکل پارکینگ و موانع زیارت راحت زائران

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۰:۲۰
کد خبر: ۸۶۱۴۵۸
ضرب الاجل تولیت آستان قدس در تسریع حل مشکل پارکینگ و موانع زیارت راحت زائران
تولیت آستان قدس رضوی به منظور بررسی مشکلات تردد زائران و مجاوران امام رضا(ع) همراه با قائم مقام آستان قدس از حریم حرم مطهر رضوی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی ظهر امروز به منظور بررسی مشکلات تردد زائران و مجاوران امام رضا(ع) همراه با قائم مقام آستان قدس از حریم حرم مطهر رضوی بازدید کرد.

در این بازدید که از طریق حمل و نقل عمومی انجام شد؛ ضمن بررسی حضوری مشکلات ترافیک اطراف حرم، پارکنیگ ها، مسیرهای رفت و آمد زائران، ایستگاه های توقف اتوبوس و تاکسی، به قائم مقام آستان قدس رضوی دستور داد نسبت به حل مشکل پارکینگ و رفع موانع زیارت راحت زائران اقدامات لازم را پیگیری نماید.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی در این بازدید خواست با بررسی کارشناسی، برنامه ریزی مناسب و همچنین هماهنگی و همکاری با شهرداری مشهد نسبت به تسریع در رفع مشکل پارکینگ با توجه به حجم گسترده زائران و نارضایتی های موجود، اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

همچنین با توجه به برخی موانع ایجاد شده در اطراف حرم و ایجاد مشکل برای تردد زائران بویژه افراد ناتوان، از قائم مقام آستان قدس خواست با رعایت تدابیر امنیتی، ضمن برطرف نمودن موانع، شرایط لازم برای زیارت راحت زائران فراهم شود و اتوبوس ها و تاکسی ها بتوانند در نزدیکترین مکان به حرم مطهر، به زائران خدمت رسانی کنند.

یادآوری می شود تولیت آستان قدس رضوی در پی گلایه زائران نسبت به کمبود ویلچر و طولانی بودن مسافت برای افراد ناتوان، ضمن بازدید سرزده از دفاتر تحویل ویلچر، دستور داد اقدامات لازم برای رفع کمبود ویلچر و خودرو زائربر در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران و مجاوران در دستور کار قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز