کج شدن عجیب ساختمان شش طبقه!

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۷:۰۵
کد خبر: ۸۶۱۶۳۷
کج شدن عجیب ساختمان شش طبقه!
کج شدن ساختمان شش طبقه در منطقه ماهدشت کرج با واکنش عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز به خیر گذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز از اسکان موقت به ۴۰ خانواده در معرض خطر در منطقه ماهدشت کرج خبر داد.

محمد حسین وطنی با بیان این خبر افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر کرج در پی کسب خبری مبنی بر یک ساختمان غیراستاندارد در معرض ریزش، در منطقه ماهدشت به محل مورد نظر اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ساختمان مذکور مقداری انحراف پیدا کرده که به دستور نماینده دادستان استان البرز دستور تخلیه صادرشده است.

وطنی  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز افزود: بلافاصله یک ورزشگاه در منطقه ماهدشت آماده و ۴۰ عدد چادر و حدود ۲۰۰ پتو برای ساکنان ساختمان در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد که به دلیل احتمال ریزش این ساختمان، دو ساختمان مجاور آن از دو طرف نیز تخلیه و اسکان برای آنها نیز در نظر گرفته شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز یادآور شد که ساختمان مذکور قرار بوده در سه طبقه ساخته شود که به صورت غیرمجاز در شش طبقه بنا شده و دیگر تخلف این ساختمان طبق نظر کارشناسان مربوطه پنج حلقه چاه جذبی در زمین این ساختمان حفاری شده بوده که سبب سست شدن پی ساختمان گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز