مشارکت های مردمی، زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۴۶:۴۷
کد خبر: ۸۶۱۹۱۰
مشارکت های مردمی، زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت:مشارکت های مردمی درمبارزه با مواد مخدر زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛منوچهر حبیبی "معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در دومین جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد گفت: سازمانهای مردم نهاد در مهار آسیب های اجتماعی سازمان های مردم نهاد باید پیشتاز باشند .
حبیبی در ادامه استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد را در پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر مهم برشمرد و گفت :  باید با برنامه‌ریزی منسجم از ظرفیت‌‌های مطلوب سازمان‌های مردم نهاد در جهت گسترش فرهنگ مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و افزایش سطح آگاهی افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان استفاده بهینه نمود.
 معاون سیاسی استاندار تاکید کرد: در راستای هفته مبارزه با مواد مخدر باید فضا را برای دسترسی مواد مخدر و افیونی نا امن کردو  خانواده ها نیز باید در این زمینه مراقبت های لازم را داشته باشند .
 
وی افزود : دستگاه های فرهنگی باید موضوع مواد مخدر را جدی بگیرند و برنامه ریزی های لازم جهت را پیشگیری از این پدیده را در دستور کار خود قرار دهند.

حبیبی با اشاره به اقدامات موثر در راستای مبارزه با پدیده مخدر در استان افزود: هفته مبارزه با مواد مخدر فرصتی است تا برنامه ریزی های لازم صورت بپذیرد و در سایه آن جامعه تا چندین ماه آرامش داشته باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز