سه هزار مددجوی کمیته امداد زنجان دفترچه درمانی دریافت کردند

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۵:۱۵
کد خبر: ۸۶۱۹۷۶
سه هزار مددجوی کمیته امداد زنجان دفترچه درمانی دریافت کردند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: با معرفی افراد تحت حمایت این نهاد برای دریافت دفترچه درمانی بیمه سلامت، سه هزار نفر از مددجویان، این نوع خدمت را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، هدایت صفری گفت: مهم‌ترین هدف اجرای این طرح انتقال امور درمانی مددجویان از کارت درمانی امداد به بیمه سلامت است که بر این مبنا هشت هزار و۵۴۷ دفترچه درمانی در سطح استان زنجان صادر خواهد شد.

وی اظهار داشت: کارت‌های درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تا پایان خرداد امسال دارای اعتبار بود و بر این اساس این افراد باید با مراجعه به بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت دفترچه درمانی جدید خود اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: برای رفاه حال مددجویان هزینه‌های اولیه برای دریافت دفترچه‌های درمانی بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: بیمه مکمل کمیته امداد برای مددجویان و در صورت داشتن بیمه پایه امکان پذیر است و لذا از مددجویان تحت حمایت در خواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به اخذ دفترچه درمانی از طریق بیمه سلامت اقدام کنند.

پیش از این نیز مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفته بود که تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این استان از ابتدای امسال تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان قرار گرفته اند.

پیش از این، مددجویان کمیته امداد با کارت درمان برای دریافت خدمات مورد نیاز به پزشکان طرف قرارداد مراجعه می کردند که از این پس این افراد از طریق بیمه سلامت دفترچه بیمه ای دریافت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز