برگزاری جشنواره نشاط شهری در چهار بوستان شهر قزوین

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۳:۴۰
کد خبر: ۸۶۲۲۶۱
برگزاری جشنواره نشاط شهری در چهار بوستان شهر قزوین
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره تحرک و نشاط شهری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در چهار بوستان شهر قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد درافشانی  رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این خصوص افزود: جشنواره تحرک و نشاط شهری شامگاه سوم تا ششم تیرماه سال جاری با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در بوستان های شهدا، ملت، پامچال و باراجین برگزار خواهد شد.
 وی ایجاد نشاط اجتماعی، اطلاع رسانی و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر را از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره برشمرد و اظهار کرد: به یقین برگزاری چنین اقدامات فرهنگی در راستای کاهش تقاضا و میل به مواد مخدر مؤثر خواهد بود.
درافشان خاطرنشان کرد: اجرای نمایش طنز، استندآب کمدی، موسیقی، ارائه آموزش های شهروندی با حضور کارشناس مواد مخدر، ویژه برنامه های کودک، مسابقه خانواده و برنامه های مفرح فرهنگی از جمله بخش هایی است که در این جشنواره برای شهروندان اجرا می شود.
 جشنواره تحرک و نشاط شهری سوم تیرماه در بوستان شهدا، چهارم در بوستان ملت، پنجم در بوستان پامچال و ششم تیرماه در بوستان باراجین برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز