میزبانی خراسان رضوی در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۶:۳۳
کد خبر: ۸۶۲۵۱۴
میزبانی خراسان رضوی در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور
رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانی بدمینتون نونهالان دختر کشور به میزبانی خراسان رضوی در مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین رضوی در این خصوص اظهار کرد: مسابقات قهرمانی بدمینتون نونهالان دختر کشور به میزبانی خراسان رضوی در مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: هر سه ماهه یک دوره مسابقات استانی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، همچنین مسابقات پیشکسوتان دوبار در سال و برای مسابقات انتخابی کشور و جام رمضان صورت می‌گیرد.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی در خصوص تیم های لیگ برتری استان بیان کرد: خراسان رضوی در لیگ برتر بانوان با یک تیم حضور داشت، همچنین در لیگ دسته یک آقایان یک تیم از نیشابور و در لیگ دسته یک بانوان نیز یک تیم از مشهد حاضر بودند.

رضوی ادامه داد: در لیگ دسته دو کشور نیز یک تیم آقایان و 2 تیم بانوان در سال گذشته فعالیت می‌کردند.

 وی با بیان اینکه یکی از اولولیت های ما در سال جدید تمرکز به حضور در لیگ های برتر کشور است، گفت: حضور درلیگ های برتر در همه رده های سنی باعث انگیزه در ورزش کاران استان خواهد شد و در لیگ آینده حداقل 4 تیم از خراسان رضوی حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی در بحث استعدادیابی نیز عنوان کرد: بیشتر فعالیت ما در استعدادیابی به کمک بخش خصوصی و با همکاری هیئت صورت می‌گیرد و در این راستا در المپیاد استعدادیابی سال گذشته، محمد زرچی از خراسان رضوی قهرمان شد.

رضوی با اشاره به اهمیت شهرستان ها در این ورزش خاطرنشان کرد: تجهیز شهرستان ها یکی از برنامه های ما در هیئت است که متاسفانه با افزایش قیمت ها، این کار با مشکل مواجه شده است.

وی ادامه داد: از دوسال گذشته که 3 هیئت شهرستان فعال بود، پیشرفت خوبی داشتیم و در سال جاری 12 هیئت  شهرستان در استان فعال هستند.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی ضمن تشکر از فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: مبالغ خوبی در اختیار هیئت های ورزشی گذاشته شد که هیئت بدمینتون نیز از این اعتبارات بهره مند شد و در این راستا از مشکلات این هیئت کاسته شده است.

رضوی در خصوص بحث آموزش نیز بیان کرد: سه نفر از مربیان استان را برای دوره مربیگری درجه 2 اعزام کردیم و از مربیان تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان جهت آموزش مربیان استان دعوت به عمل آوردیم.

وی اضافه کرد: همچنین یک نفر از آقایان و یک نفر از بانوان استعدادیاب را در جهت بازآموزی به فدارسیون اعزام کردیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز