خدمت رسانی سمن های نیکوکاری به خانواده های بی بضاعت

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۶:۳۲
کد خبر: ۸۶۲۵۲۰
خدمت رسانی سمن های نیکوکاری به خانواده های بی بضاعت
دبیر سمن دوست داران لبخند مهربانی گفت: این صندوق مردم نهاد که در حال حاضر با نام سازمان مردم نهاد دوست داران لبخند مهربانی فعالیت می‌کند، از همان ابتدا با تحت پوشش قرار دادن خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست هرماه با چندین برنامه در حال خدمت رسانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر سجاد شجاع در خصوص این سازمان مردم نهاد جوانان اظهار کرد: صندوق مهربانی در آبان ماه سال 1395 در راستای اعتلای سیره عملی امیر المومنان حضرت علی علیه السلام و با توجهات خاصه حضرت ولی عصر عجل الله و با عنایت حضرت حق به پشتوانه ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام به همت چندین نفر از اعضا و خیرین و نیکوکاران شروع بکار کرده است.

وی افزود: این صندوق مردم نهاد که در حال حاضر با نام سازمان مردم نهاد دوست داران لبخند مهربانی فعالیت می‌کند، از همان ابتدا با تحت پوشش قرار دادن خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست هرماه با چندین برنامه در حال خدمت رسانی است.

دبیر سمن دوست داران لبخند مهربانی در خصوص فعالیت های انجام شده در صندوق مهربانی بیان کرد: توزیع غذای گرم و پذیرایی در مناسبت ها، خرید البسه عید برای خانواده های تحت پوشش و بچه های مدارس حاشیه شهر نشین، توزیع خواربار قبل از عید نوروز، اشتغال زایی و کاریابی، تهیه نسخه های دارویی، ثبت نام دانش آموزان  بی بضاعت، تهیه صبحانه برای مدارس حاشیه شهر نشین، تشکیل تیم های ورزشی برای بچه های بی بضاعت از جمله فعالیت های این سمن بوده است.

شجاع ادامه داد: از دیگر برنامه های این سازمان مردم نهاد می‌توان به تجلیل و تقدیر از دانش آموز های نمونه، پرورش نیروی انسانی در راستای کمک و مهرورزی،  اخذ غرفه در نمایشگاه بین المللی مشهد با در نظر گرفتن سود حاصل ازآن برای این فرشتگان، خریداری البسه و لوازم التحریر برای فرشتگان بی سرپرست و بد سرپرست، پاکبانی خیابان های سمت حرم در مناسبت ها، فرستادن کالاهای بهداشتی، البسه، آب معدنی، عروسک ،خواربار و... به زلزله کرمانشاه، خرید لوازم التحریر اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه این سمن در برگزاری جشن های مختلف فعال بوده، عنوان کرد: برگزاری جشن برای معلولین و سالمندان، برگزاری اردو ها برای بچه های تحت پوشش و برگزاری جشن تولد برای بچه های بی بضاعت و بچه های تحت پوشش از جمله فعالیت های این سمن در این راستا بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز