پولادگر: تکواندو البرز بهترین هیئت استانی کشور است

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۴:۴۶
کد خبر: ۸۶۲۶۵۷
پولادگر: تکواندو البرز بهترین هیئت استانی کشور است
رئیس فدراسیون تکواندو، هیئت استان البرز را بهترین هیئت کشور در میان تمامی استان ها دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو باحضور در مجمع سالیانه هیئت تکواندو استان البرز که ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته در تکواندو استان البرز بسیار ارزشمند بوده و جای تقدیر فراوان از هیئت و اداره کل ورزش و جوانان استان را دارد.

وی ادامه داد: هیئت تکواندو استان البرز 6 سال است که جایگاه اول یا دوم کشور را از آن خود کرده و از این رو بدون تردید می توان گفت این هیئت، بهترین هیئت کشور خصوصا در حوزه بانوان است.

پولادگر به موفقیت های کیمیا علیزاده و مهلا مؤمن زاده اشاره کرد و گفت: تمام مدال آوری و افتخار آفرینی بانوان در تاریخ تکواندو کشور در سطح جهان و المپیک توسط دختران استان البرز رقم خورده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به رده های سنی پایه، بیان کرد: توجه به این رده ها باعث می شود تا سرمایه گذاری به تکواندو سرایت کرده و در نتیجه مسیر رشد و توسعه این رشته با سرعت و قدرت بیشتر طی شود.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: آمار نشان می دهد که استان البرز توانسته در بخش استعدایابی و پرورش نخبگان تکواندو عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: از پارالمپیک 2020 ، رقابتهای رشته تکواندو نیز به این مسابقات اضافه خواهد شد که این موضوع می طلبد تا هیئتهای استانی به پاراتکواندو نیز نگاه ویژه ای داشته باشند.

پولادگر تصریح کرد: فدراسیون در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان، حامی هیئت تکواندو البرز خواهد بود چرا که این هیئت نشان داده لیاقت و شایستگی برخورداری از حمایت های ویژه را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز